لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اسپیکر آیفون 12 پرو در گوشه‌ها قرار می‌گیرد

اسپیکر آیفون 12 پرو در گوشه‌ها قرار می‌گیرد

 اطلاعات منتشر شده از یک تصویر شماتیک منسوب به آیفون 12 پرو حاکی از آن است که اپل تغییراتی ویژه را در این تلفن هوشمند اعمال کرده است. بر این اساس اسپیکر آیفون 12 پرو در گوشه‌های دستگاه قرار خواهند گرفت.

این تصویر CAD برخی از اطلاعات مربوط به طراحی فنی آیفون 12 پرو را منتشر کرده است که بر اساس آن مشخص شده است که آیفون 12 از لحاظ ظاهری در قسمت جلویی با تغییراتی عمده همراه خواهد بود. این اطلاعات نشان می‌دهد که اسپیکر آیفون 12 پرو از قسمت پایینی دستگاه حذف شده و به گوشه این تلفن هوشمند انتقال پیدا کرده است.

علاوه بر این، تصویر CAD منتشر شده نشان از آن دارد که ناچ یا همان بریدگی بالای نمایشگر تا یک سوم نسبت به گذشته کوچک‌تر شده است و لنزها به صورت فشرده‌تر در دستگاه‌ها قرار گرفته‌اند. اپل در مجموع شش سنسور به همراه اسپیکر برقراری تماس صوتی را در این ناچ قرار داده است. این تصاویر به طور کامل کوچک‌تر شدن ناچ را تائید می‌کنند؛ اما جزئیات فنی بیشتری را در مورد این محصولات ارائه نمی‌دهند.

تا پیش از این مینگ چی کو تحلیلگر محصولات شرکت اپل تائید کرده بود که این کمپانی در تعبیه سنسورهای مادون قرمز در بالای نمایشگر و اسپیکر آیفون 12 پرو تغییراتی اعمال می‌کند که علاوه بر افزایش دقت باعث کاهش کوچک‌تر شده دستگاه می‌شود.

علاوه بر این سال گذشته یکی از تأمین کنندگان سنسورهای لازم در ناچ آیفون‌ها با نام AMS تائید کرده بود که این کمپانی سفارش تولید سنسورهای کوچک‌تر را ارائه داده است. ناچ همچنین قرار است مجهز به سنسور تشخیص مادون قرمز شود که در احراز هویت فیس آیدی و ارائه برخی از قابلیت‌های کاربردی و امنیتی جدیدتر در این تلفن‌های هوشمند مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420