لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به دنبال ساخت یک مقر جدید است

اپل به دنبال ساخت یک مقر جدید است

شرکت اپل در چند ماه گذشته به دنبال مکانی مناسب برای ساخت یک مقر جدید برای بخش پشتیبانی فنی خود بوده است. بر همین اساس، این کمپانی تصمیم دارد تا مقر جدید خود را در منطقه کارولینای شمالی یا ویرجینیای شمالی تأسیس کند.

طبق آخرین گزارش واشنگتن پست، شرکت اپل تصمیم دارد تا یک مقر جدید با ظرفیت بیست هزار نفر را در مناطق یاد شده تأسیس کند. واشنگتن پست در ادامه این گزارش خود اعلام کرده که اپل قصد دارد تا مقر جدید خود را در کنار محل اصلی شرکت آمازون تأسیس کند تا بتواند از لحاظ جغرافیایی به این کمپانی نزدیک‌تر شود.

بر اساس این گزارش، اپل از مقامات ویرجینیای شمالی درخواست کرده تا مجوزهای لازم برای تأسیس یک ساختمان مناسب با ظرفیت بیست هزار نفر را ارائه دهند. اپل در درخواست خود اعلام کرده که این مقر قرار است برای جمعیت یاد شده اشتغال‌زایی کند. طبق درخواست اپل، این مقر قرار است به‌عنوان یک پارک تحقیقاتی با وسعت بیست و دو میلیون فوت مربع ساخته شود که باید مشرف به دانشگاه محلی کارولینای شمالی نیز باشد.در گزارش‌های دیگر نیز آمده است که تیم کوک به عنوان مدیرعامل اجرایی شرکت اپل به تازگی با فرماندار کارولینای شمالی در مورد راه اندازی این مقر رایزنی کرده است.

پیش از این و به طور مشخص در ماه ابتدایی سال جاری میلادی اپل از تصمیم خود برای سرمایه گزاری 350 میلیارد دلاری به منظور ایجاد بیست هزار شغل در آمریکا خبر داده بود. این شرکت اعلام کرده بود که پروژه اشتغال زایی جدید به مدت پنج سال طول خواهد کشید و اپل قصد دارد طی آن چهارمین مفر بزرگ خود را در سراسر آمریکا افتتاح کند.

خبرها در مورد افتتاح مقر جدید اپل در حالی مطرح شده است که اپل به تازگی از مقر اصلی خود در کوپرتینو افتتاح کرده است. فرایند ساخت اپل پارک در سال 2017 تقریباً به اتمام رسید و رویداد دوازدهم سپتامبر را در این مجموعه برگزار کرد. اما حالا اپل تصمیم دارد تا ساختمان‌ها و مراکز جدیدی را افتتاح کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420