لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه دوربین آیفون ایکس و G7 ThinQ ال جی

مقایسه دوربین آیفون ایکس و G7 ThinQ ال جی

ال جی به تازگی از جدیدترین پرچم‌دار خود با عنوان G7 ThinQ رونمایی کرده است. این تلفن هوشمند با دوربین دوگانه با کیفیت بسیار بالا تولید شده است.

ال جی در تولید این محصول روس 3 خصوصیت شامل طراحی تمام صفحه و فرورفتگی بالای آن، نمایشگر با کیفیت و دوربین دوگانه تمرکز ویژه‌ای کرده است. مدیر عامل ال جی اعلام کرده بود که این شرکت پیش از اپل به دنبال ایده ساخت تلفن هوشمند با فرو رفتگی بالای نمایشگر بوده است. البته این ادعای مدیر عامل اجرایی ال جی باعث سروصدای بسیار زیادی در دنیای فناوری شد.

در این میان، یک سؤال مهم وجود دارد و آن هم این است که دوربین ال جی، در مقایسه با آیفون ایکس که پرچم‌دار آیفون‌های 2017 به حساب میاید، چه عملکردی خواهد داشت. دوربین G7 ThinQ با یک لنز 71 درجه f1.6و یک لنز 107 درجه f1.9 Wide Angle تولید شده است. در نگاه اول، مهم‌ترین مزیت دوربین این تلفن هوشمند در مقایسه با دوربین آیفون ایکس، این است که هر دو لنز به کار رفته در این تلفن هوشمند 16 مگاپیکسل است. در حالی که اپل در ساخت آیفون ایکس از لنز 12 مگاپیکسلی f1.8 Wide Angle و یک بنز 12 مگاپیکسل تله فوتو f2.4 استفاده کرده است.

در تئوری، قدرت دوربین پرچم‌دار جدید ال جی باید بیشتر از دوربین آیفون ایکس باشد. اما در عمل، G7 ThinQ یک ضعف مهم در مقایسه با آیفون ایکس دارد و آن هم قدرت پردازش تصاویر آن است. مقایسه‌های انجام شده از عکس‌های گرفته شده از آیفون ایکس و G7 ThinQ نشان می‌دهد که پرچم‌دار ال جی، در پردازش تصاویر برای فوکوس صحیح در موقعیت‌ها، بسیار ضعیف عمل می‌کند.

از یک طرف رزولوشن بالاتر لنزها باعث شده تا نقاطی که دوربین G7 ThinQ روی آن‌ها فوکوس کرده کیفیت بهتری داشته باشد، اما از طرف دیگر قدرت پردازش ضعیف باعث می‌شود تا حواشی تصویر به طور کامل تاریک باشند. این مسئله باعث می‌شود تا دوربین ال جی برای عکاسی پشت به نور به هیچ وجه مناسب نباشد. از طرف دیگر، قدرت پردازش بالاتر باعث شده تا آیفون ایکس عکس‌ها را با شفافیت و اتمسفر بهتری ثبت کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420