لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل و سامسونگ برای بار دیگر به دادگاه می‌روند

اپل و سامسونگ برای بار دیگر به دادگاه می‌روند

 مبارزه قانونی اپل و سامسونگ همچنان ادامه دارد و اپل همچنان بر این تأکید دارد که کره‌ای‌ها باید بابت نقض پتنت‌های به کار رفته در آیفون‌ها، باید یک میلیارد دلار غرامت پرداخت کنند.

پرونده قانونی که به تازگی اپل و سامسونگ را به دادگاه کشانده برای اولین بار در سال 2012 باز شد. در آن زمان اپل اعلام کرده بود که سامسونگ برای ساخت گلکسی‌ها از بسیاری از پتنت‌های به کار رفته در آیفون‌ها تقلید کرده است و این مسئله باعث شده تا نزدیک به 1 میلیارد دلار به اپل ضرر تجاری وارد شود.

در این میان دادگاه همواره روی مقصر بودن سامسونگ تأکید داشته است. با این حال سامسونگ توانسته در دادگاه‌های تجدید نظر مبلغ غرامت را کاهش دهد. John Quinn به عنوان وکیل سامسونگ در دادگاه ادعا کرده که نقض پتنت‌های انجام شده توسط سامسونگ به تمامی پتنت‌های به کار رفته در آیفون‌ها مربوط نمی‌شود.

در حقیقت وکیل سامسونگ ادعا کرده که این شرکت تا حدودی در ساخت گلکسی‌ها نوآوری نیز داشته است و لزوماً تمام ایده‌های خود را از آیفون‌های شرکت اپل تقلید نکرده است.

از طرقی، اپل از روز گذشته افراد کلیدی خود را برای شهادت دادن به دادگاه آماده کرده است. افرادی نظیر Richard Howarth یکی از مدیران تیم طراحی در اپل و Susan Kare برای شهادت دادن در دادگاه حاضر شده‌اند. این اتفاق در حالی افتاده است که تا پیش از این برخی از شایعات بر این ادعا بودند که اپل چهره‌های اصلی خود نظیر تیم کوک و جانی آیو را برای شهادت دادن در دادگاه احضار خواهد کرد.

اما حالا معلوم شده که زمان عدم حضور تیم کوک و جانی آیو، گرگ جوزویک در کنار افراد کلیدی دیگر اپل برای شهادت دادن به اقدام سامسونگ برای نقض پتنت‌های به کار رفته در آیفون‌ها به دادگاه خواهند رفت. اپل تصمیم دارد تا با ادامه دادن روند پیگیری قانونی، سامسونگ را مجبور به پرداخت مبلغ بیشتری کند. این در حالی است که سامسونگ تاکنون توانسته مبلغ غرامت را تا 399 میلیون دلار کاهش دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420