لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیا اپل طراحی کیبوردهای پروانه‌ای را تغییر می‌دهد؟

آیا اپل طراحی کیبوردهای پروانه‌ای را تغییر می‌دهد؟

کیبوردهای پروانه‌ای در یکی دو سال اخیر دردسرهای زیادی برای کاربران مک بوک‌ها ایجاد کرده است و حالا این مشکلات، گریبان خود شرکت اپل را نیز گرفته است.

هفته گذشته خبرهایی مبنی بر درگیری اپل در یک پرونده قانونی منتشر شد که طی آن از اپل به خاطر طراحی و تولید دکمه‌های کیبورد پروانه‌ای شکایت شده بود. در متن شکایت این پرونده آمده بود که کیبوردهای پروانه‌ای از لحاظ کاربری ایرادهای بسیار زیادی دارند و این مسئله باعث شده تا اکثر کاربران مک بوک‌ها با مشکلات مختلفی مواجه شوند؛ این در حالی است که اپل در طی دو سال گذشته همواره به مناسب بودن این طراحی تأکید کرده است و به خاطر آن، قیمت پایه مک بوک‌ها را افزایش داده است.

در این میان، بسیاری از تحلیلگران ادعاهای مختلفی را در مورد آینده کیبوردهای ارائه شده در مک بوک‌ها مطرح کرده‌اند. برخی از تحلیل گران بر این باور هستند که باز شدن یک پرنده قانونی علیه اپل باعث می‌شود تا در آینده نزدیک، این کمپانی به فکر تغییر طراحی کیبوردهای مک بوک‌ها بیافتد.

اما سؤال اصلی این است که اپل طراحی کیبوردهای جدید را در مک بوک‌های 2018 اعمال می‌کند و یا عرضه طراحی تازه کیبوردها تا سال 2019 به تعویق خواهد افتاد؟ در این میان، نظر سنجی‌های انجام شده نشان می‌دهد که نزدیک به 43 درصد از کاربران مک بوک‌های جدید، از طراحی کیبوردهای پروانه‌ای راضی هستند که این مسئله می‌تواند به عنوان یک عامل بازدارنده برای توسعه مک بوک با طراحی جدید کیبورد به حساب بیاید.

بر اساس شایعات اپل حداقل یک مدل از مک بوک‌های 2018 را در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان، WWDC 2018 رونمایی می‌کند. پس بدون شک، کوپرتینویی‌ها از همین حالا فرایند تولید انبوه مک بوک‌های جدید را شروع کرده‌اند و حالا باید کمتر از یک ماه دیگر منتظر بود و دید که آیا طراحی کیبوردها در مک بوک‌های امسال به چه صورتی خواهد بود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420