لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پلی استیشن 5 ممکن است در ماه‌های ابتدایی به صورت محدود تأمین می‌شود

پلی استیشن 5 ممکن است در ماه‌های ابتدایی به صورت محدود تأمین می‌شود

شرکت سونی به تازگی اطلاعات جدیدی از پلی استیشن 5 را منتشر کرده است و حالا مشخص شده که این شرکت تصمیم دارد تا در ماه‌های ابتدایی این کنسول جدید را به صورت محدود تولید و آماده عرضه به بازار کند.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ، شرکت سونی امیدی به عرضه عمده پلی استیشن 5 در ماه‌های ابتدایی ندارد. این کنسول بازی قرار است نزدیک به 1000 دلار قیمت داشته باشد که در مقایسه با پلی استیشن 4 که حدود 250 دلار قیمت دارد، 4 برابر گران‌تر است.

بر این اساس شرکت سونی در شش ماه اولیه پس از آماده سازی برای عرضه، این محصول را به صورت محدود تولید می‌کند، چرا که بر این باور است که میزان تقاضا برای این محصول بسیار کم باشد.

شرکت سونی همین حالا به صورت سالانه نزدیک به 7.5 میلیون پلی استیشن 4 را به فروش می‌رساند که شیوع ویروس کرونا باعث شده تا میزان قرنطینه و خرید اینترنتی این کنسول نیز افزایش پیدا کند. با این حال این شرکت امیدی به فروش کنسول جدید خود با تعداد بسیار بالا ندارد. البته سونی یک مشکل دیگر هم دارد که مشخصاً به تولید انبوه این محصول در بحبوحه کرونا مربوط می‌شود.

تا پیش از این نیز ادعاهایی مشابه از طرف شرکت مایکروسافت در مورد توسعه و عرضه ایکس باکس سری ایکس از طرف مایکروسافت شده بود و حالا شرکت سونی نیز به دلیل افزایش قدرت پردازشی امید دارد تا به همین میزان فروش برسد.

مایکروسافت تا پیش از این اعلام کرده بود که عرضه ایکس باکس سری ایکس لزوماً به معنای توقف توسعه و عرضه ایکس باکس وان نیست و تمامی بازی‌های جدید همچنان در کنسول نسل هشتمی قابل اجرا خواهند بود.

بر این اساس شرکت سونی و مایکروسافت به دلیل افزایش قدرت سخت افزاری کنسول‌های خود با چالش فروش آن‌ها در بازار جهانی مواجه هستند، چرا که این مسئله باعث افزایش قیمت این محصولات شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420