لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نسخه جدید اپلیکیشن Google News با هوش مصنوعی اختصاصی برای آیفون‌ها منتشر شد

نسخه جدید اپلیکیشن Google News با هوش مصنوعی اختصاصی برای آیفون‌ها منتشر شد

گوگل به تازگی نسخه جدید اپلیکیشن Google News را برای کاربران دستگاه‌های آی او اس در اپ استور آماده کرده است. مهم‌ترین تغییر ارائه شده در این نسخه از اپلیکیشن خبرگزاری گوگل، مربوط به هوش مصنوعی به کار رفته در آن است.

هفته گذشته گوگل در جریان کنفرانس I/O 2018 اعلام کرد که تصمیم به استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی در اپلیکیشن خبرگزاری خود دارد. هوش مصنوعی به کار رفته در Google News برای ارائه خبرهای مهم‌تر و هوشمندتر به کاربران مورد استفاده قرار می‌گیرید.

گوگل از همین حالا این اپلیکیشن را به عنوان جایگزینی برای Google Play Newsstand در اپ استور آماده کرده است که با رابط کاربری جدید و همچنین هوش مصنوعی قدرتمندتر برای آیفون‌ها و آیپدها آماده شده است. رابط کاربری توسعه داده شده برای نسخه آی او اس Google News به طور کامل مشابه نسخه اندروید آن بوده و گوگل برای توسعه این اپلیکیشن، هیچ محدودیتی بین آیفون‌ها و تلفن‌های هوشمند اندرویدی در نظر نگرفته است.

تا پیش از این، اپلیکیشن خبرگزاری گوگل بر اساس اطلاعات دریافتی از آی پی و جی پی اس دستگاه، موقعیت مکانی کاربران را تشخیص می‌داد و بر اساس آن خبرهایی که احتمالاً برای کاربران مهم بودند را منتشر می‌کرد. اما حالا Google News به لطف هوش مصنوعی خود می‌تواند به طور دقیق رفتار کاربر را زیر نظر بگیرد و بر اساس آن، موضوعاتی که برای کاربر جذابیت بیشتری دارند را نشان دهند.

موضوع‌های خبری، نظیر اخبار سیاسی، ورزشی، هنری و علمی در این اپلیکیشن با توجه به علاقه کاربر نشان داده می‌شود. در این میان، از هر یک از موضوع‌ها، تیترهایی که به عنوان خبرهای مهم شناخته می‌شوند در این اپلیکیشن با اولویت بیشتر و با اعلان‌های اختصاصی به کاربر نشان داده می‌شوند.

اپلیکیشن Google News از همین حالا برای کاربران آیفون‌ها و آیپدها آماده شده است و شما می‌توانید آن را از طریق این لینک از اپ استور دریافت و نصب کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420