لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

فرایند کاری اپل اِن آی سی در محدودیت‌های کرونایی

فرایند کاری اپل اِن آی سی در محدودیت‌های کرونایی

اپل اِن آی سی با تمکین از قوانین تصویب شده برای محدودیت‌های کرونایی روند ارسال کالاهای خود را به شکلی تغییر داده که سفارش‌های ثبت شده توسط مشتریان، در سریع‌ترین زمان ممکن تحویل داده شود. در ادامه، روند کاری اِن آی سی در دوره‌ی اعمال این محدودیت‌ها اعلام خواهد شد. 

ارائه خدمات کاملاً آنلاین و عدم پذیرش فروش حضوری

با توجه به اعمال محدودیت‌های کرونایی، دفتر تهران اپل اِن آی سی امکان پذیرش مشتریان برای ارائه خدمات حضوری را ندارد و در این مدت تمامی خدمات را به صورت آنلاین انجام خواهد داد.

بر این اساس، اپل اِن آی سی در تمامی ساعت تعیین شده به صورت تلفنی و آنلاین پاسخگوی مشتریان و کاربران برای خرید یا ثبت سفارش خواهد بود. همچنین این فروشگاه تمامی سفارش‌های آنلاین را در سریع‌ترین زمان ممکن آماده ارسال خواهد کرد. 

شرایط ارسال کالا در محدودیت‌های کرونایی

 تمامی سفارش‌ها از روز شنبه تا چهارشنبه که پیش از ساعت 16:00 به ثبت برسند، در همان روز ارسال خواهند شد. با توجه به این موضوع، سفارش‌های شهر تهران در همان روز تحویل داده خواهند شد. همچنین سفارش‌هایی که برای شهرستان‌ها در بازه زمانی یاد شده به ثبت برسند، در همان روز ارسال شده و بر اساس موقعیت مکانی و فرایند کاری سیستم‌های ارسالی به دست مشتریان خواهد رسید.

همچنین در روزهای پنجشنبه، تمامی سفارش‌هایی که تا پیش از ساعت 12:00 ظهر به ثبت برسند به همین شیوه تحویل مشتریان خواهند شد. فرایند پردازش برای سفارش‌هایی که خارج از بازه‌های زمانی یاد شده یا روزهای تعطیل به ثبت برسند، در اولین روز کاری انجام داده خواهند شد.

ما امیدواریم تا با ارائه خدمات خود به صورت آنلاین و غیرحضوری، سهمی هر چند کوچک، اما تأثیر گذار در روند شکستن چرخه شیوع کرونا داشته باشیم.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420