لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی تبلیغاتی جدید اپل برای حالت Portrait Lighting در آیفون ایکس

ویدیوی تبلیغاتی جدید اپل برای حالت  Portrait Lighting در آیفون ایکس

 اپل به تازگی یک ویدیوی تبلیغاتی را برای نمایش قابلیت‌های حالت Portrait Lighting در دوربین آیفون ایکس منتشر کرده است.

این ویدیو با نام Studio in your pocket در حساب کاربری رسمی یوتیوب شرکت اپل منتشر شده است که نشان می‌دهد که حالت Portrait Lighting می‌تواند آیفون ایکس را به یک استودیوی جیبی تبدیل کند. حالت Portrait Lighting در آیفون ایکس، برای هر دو دوربین جلویی و پشتی ارائه شده است و کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت می‌توانند تصاویر با کیفیت و منحصر به فردی را بگیرند.

اپل در این ویدیو ادعا می‌کند که دوربین‌های تعبیه شده در آیفون ایکس کیفیتی هم تراز با دوربین‌های حرفه‌ای و استودیویی موجود در بازار دارند و می‌توان از طریق آن تصاویری حرفه‌ای و منحصر به فرد را ثبت کرد. اپل همچنین بر این ادعا است که حالت Portrait Lighting از الگوریتم‌هایی خاص برای تشخیص چهره افراد استفاده می‌کند تا تصویر را پیش از ذخیره شدن و به صورت در لحظه پردازش کرده و سپس به کاربر زمان مناسب برای ثبت عکس را نشان دهد.

این قابلیت می‌تواند نورهای پس زمینه را تار کرده و چهره افراد حاضر در عکس را پر نور تر کند. جالب اینجا است که حالت Portrait Lighting لزوماً نیازی به ابزارها و تجهیزات حرفه‌ای برای ثبت تصاویر حرفه‌ای ندارد و حتی کاربران عادی نیز می‌توانند با استفاده از تلفن هوشمند خود، تصاویر زیبا و منحصر به فردی را ثبت کنند.

اپل در تولید آیفون ایکس، سرمایه گذاری زیادی روی دوربین‌های این تلفن هوشمند کرده است تا بتواند از طریق آن، یک دوربین حرفه‌ای را در قالب یک تلفن هوشمند به کاربران ارائه دهد. در حقیقت اپل بر این باور است که با همراه داشتن آیفون ایکس، علاوه بر قابلیت‌های مختلف مورد نیاز برای دنیای فناوری امروزی، کاربران از همراه داشتن دوربین‌های حرفه‌ای بی‌نیاز خواهند بود.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420