لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پنجمین بتای مک او اس 10.13.5 منتشر شد

پنجمین بتای مک او اس 10.13.5 منتشر شد

شرکت اپل از چند ساعت پیش، پنجمین نسخه بتای مک او اس 10.13.5 را برای کاربران عادی و توسعه دهندگان منتشر کرده است.

این نسخه از بتای سیستم عامل مک او اس، به صورت عمومی و اختصاصی برای کاربران عادی و توسعه دهندگان منتشر شده است. بر همین اساس، توسعه دهندگانی که تا پیش از این، حساب 99 دلاری اپل را خریداری کرده باشند می‌توانند علاوه بر نصب این نسخه، از ابزارها و کیت مخصوص توسعه دهندگان در آن استفاده کنند. کاربران عادی نیز از همین حالا می‌توانند با مراجعه به اپ استور اختصاصی مک او اس، این نسخه را برای دستگاه‌های خود دریافت کرده و قابلیت‌های ارائه شده در آن را تست کنند.

قابلیت‌های ارائه شده در مک او اس 10.13.5 با نسخه بتای قبلی مشابه است و تنها تغییرات ارائه شده در آن شامل رفع برخی از باگ‌های جزئی می‌شود. در این نسخه، قابلیت‌هایی نظیر امکان ذخیره کردن پیام‌ها در ذخیره سازی ابری آیکلاود و سیستم بهینه سازی برای بهبود روند کارکرد سیستم عامل با سخت افزارها ارائه شده است.

پیام‌های ذخیره شده در آیکلاود، از این پس می‌توانند روی تمامی دستگاه‌های اکوسیستم اپل، شامل آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک قابل دسترسی باشند و کاربران با اعمال تغییر در یک دستگاه، تغییرات مورد نظر خود را در دستگاه‌های دیگر نیز دریافت خواهند کرد.

در این آپدیت، همانند نسخه قبلی از کارت‌های گرافیکی اکسترنال پشتیبانی می‌شود. بر همین اساس، کاربران می‌توانند با نصب این مک او اس 10.13.5، به قابلیت اتصال کارت‌های گرافیکی به صورت اکسترنال برای انجام کارهای حرفه‌ای‌تر دسترسی داشته باشند.

همان‌طور که پیش از این نیز اشاره شده است، این نسخه از سیستم عامل مک او اس، در حالت بتا است و شامل باگ‌های متعدد است. به همین دلیل نصب آن برای کاربران معمولی ممکن است باعث ایجاد مشکلات متعدد در کارکرد با دستگاه شود. به همین دلیل توصیه می‌شود تا زمان عرضه نهایی مک او اس 10.13.5 صبر کنید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420