لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نمونه اولیه برای ساخت آیفون تاشو به فاکس کان فرستاده شد

نمونه اولیه برای ساخت آیفون تاشو به فاکس کان فرستاده شد

بنابر گزارش‌های منتشر شده اپل بعد از ساخت اولین آیفون تاشو آن را برای شرکت فاکس کان فرستاده تا مورد آزمایش قرار بگیرد.

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که اپل اخیرا بعد از ساخت جدیدترین مدل آیفون‌های تاشو آنها را برای مونتاژ و برخی آزمایش‌ها به شرکت تایوانی فاکس کان فرستاده که بخش مهمی از قطعات الکترونیکی محصولات اپل را تولید می‌کند ولی احتمال دارد این آیفون‌های مدل جدید را در سپتامبر سال 2022 عرضه کند.

با استناد به منابع زنجیره تامین، اخبار اقتصادی روزانه می‌گوید این آزمایش شامل ارزیابی استفاده از فناوری نمایشگر OLED یا میکرو LED است زیرا انتخاب هر یک از این دو صفحه نمایش روی روش‌های مونتاژ بعدی برای ساخت آیفون تاشو تاثیر می‌گذارد.

گفته شده که اپل از فاکس کان درخواست کرده که بخش تاشو دستگاه را بیش از 100 هزار بار باز و بسته کند. گزارش‌های مشابهی اشاره کرده به همین آزمایش برای لپ تاپ‌های معمولی که بین 20 هزار تا 30 هزار بار باز و بسته شده است.

گزارش‌ها همچنین هیچگونه اطلاعات اضافی برای طراحی ویژگی تاشو ارائه نمی‌کند اما به تامین پانلی برای صفحه نمایش توسط شرکت سامسونگ اشاره می‌کند. برخی شایعه‌ها دامن می‌زنند به اینکه اپل نمونه‌های نمایشگر تاشو را به یک شرکت کره‌ای سفارش داده است.

شایعه دیگری از افشاگر معروف جان پروزر منتشر شده که اشاره می‌کند به اینکه اپل روی ساخت نمونه‌های اولیه آیفون تاشو در حال کار کردن است که شامل دو پانل صفحه نمایش جداگانه است که توسط یک لولا به هم وصل می‌شوند البته در سامسونگ گلکسی تاشو فقط یک صفحه نمایش دارد.

جان پروزر همچنین اضافه می‌کند که ویژگی‌هایی که در طراحی و ساخت آیفون تاشو وجود دارد لبه‌های گرد و جنس استیل ضد زنگ مثل آیفون 11و بدون ناچ است ولی یک قسمت کوچکی برای قرار گرفتن فیس آیدی تعبیه شده است.

شایعه‌های دیگری وجود دارد که نشان می‌دهد اپل از سال 2016 روی طراحی و ساخت آیفون مدل تاشو در حال کار کردن است. همچنین چندین پتنت از آیفون تاشو ثبت کرده است که شامل توصیف یک دستگاه با دو نمایشگر جداگانه است که بعد از خریداری آنها را با هم متصل می‌کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420