لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ویدیوی انفجار یک آیفون در تعمیرگاه

ویدیوی انفجار یک آیفون در تعمیرگاه

 اخیراً ویدیویی در اینترنت منتشر شده است که نشان دهنده انفجار خود به خودی یک آیفون در تعمیرگاه است.

در این ویدیو که توسط ABC NEWS منتشر شده است، محتوای دوربین مدار بسته یک مرکز تعمیرات تلفن‌های هوشمند را نشان می‌دهد. در این ویدیو، باتری یک آیفون 6 به طور ناگهانی شروع به انفجار می‌کند و در نهایت باعث دود کردن و آتش گرفتن دستگاه می‌شود. بر اساس ادعای منتشر کننده این ویدیو، تصویر یاد شده متعلق به دوربین مدار بسته یکی از مراکز ارائه دهنده خدمات تعمیر تلفن‌های هوشمند در شهر لاس‌وگاس است.

در این ویدیو، آیفون 6 به‌یک‌باره منفجر شده و دود از آن خارج می‌شود و سپس آتش می‌گیرد. انتشار دهند این ویدیو، در پایان نیز عکسی از آیفون آتش گرفته منتشر کرده است که نشان می‌دهد که این تلفن هوشمند به طور کامل سوخته است.

آتش گرفتن باتری تلفن‌های هوشمند، مبحث جدیدی نیست، با این حال آتش گرفتن یکی از مدل‌های آیفون‌ها مسئله‌ای عجیب به‌حساب میاید. باتری‌های به کار رفته در تلفن‌های هوشمند امروزی به خاطر وجود عنصر لیتیوم، به‌سرعت با اکسیژن موجود در هوا واکنش می‌دهند و به یک باره آتش می‌گیرند.

پیش از این، بارها رخ داد یاد شده برای تلفن‌های هوشمند دیگر نیز اتفاق افتاده بود. این مسئله در عرضه گلکسی نوت 7 به یک اپیدمی تبدیل شد که در نهایت باعث شد تا شرکت سامسونگ مجبور به جمع آوری تمامی دستگاه‌های عرضه شده در بازار بشود. سامسونگ بعدها ادعا کرد که در این تلفن هوشمند تلاش کرده بود تا ظرفیت باتری را افزایش دهد و در عین حال حجم آن در دستگاه را کاهش دهد. همین مسئله باعث شده بود تا باتری‌های لیتیومی به کار رفته در این تلفن‌های هوشمند با افزایش دما به یک باره منفجر شوند.

گفتنی است که اپل در تولید آیفون‌ها همواره از تعادل میان اندازه و ظرفیت استفاده کرده است تا این اتفاق برای آیفون‌ها نیافتد. با این حال، تمامی کاربران باید همواره موارد احتیاط را برای استفاده از این ابزارها رعایت کنند.

.h_iframe-aparat_embed_frame{position:relative;} .h_iframe-aparat_embed_frame .ratio {display:block;width:100%;height:auto;} .h_iframe-aparat_embed_frame iframe {position:absolute;top:0;left:0;width:100%; height:100%;}

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420