لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل و گوگل با دولت آمریکا بر سر تولید بیشتر پردازنده رایزنی می‌کند

اپل و گوگل با دولت آمریکا بر سر تولید بیشتر پردازنده رایزنی می‌کند

شرکت اپل و گوگل در کنار بسیاری از کمپانی‌های تولید کننده لوازم الکترونیکی به دلیل شیوع ویروس کرونا با محدودیت‌های بسیار زیادی مواجه شده اند و حالا از دولت آمریکا درخواست دارند تا اجازه تولید و سرمایه گذاری ۵۰ میلیارد دلاری در زمینه تولید پردازنده‌ها را صادر کند.

شیوع کووید ۱۹ باعث شده تا بسیاری از شرکت‌های تولید کننده پردازنده‌ها و نیمه‌هادی‌ها با مشکلات کاری مواجه شوند و تولید خود را متوقف کنند. حال شرکت اپل در تلاش است تا با رایزنی‌های متعدد راهکاری را برای بهبود روند تولید انبوه تراشه‌های پردازشی ایجاد کند.

اپل، گوگل و بسیاری از شرکت‌های عضو اتحادیه تولید کنندگان محصولات الکترونیکی در تلاش هستند تا امکان سرمایه‌گذاری ۵۰ میلیارد دلاری برای تولید تراشه های اضافه‌تر برای رفع کمبود بازار را از کنگره آمریکا دریافت کنند. در این میان، شرکت هایی نظیر مایکروسافت و آمازون نیز به آلفابت (شرکت مادر گوگل) و اپل پیوسته اند تا این محدودیت را از طریق رایزنی و لابی‌گری با نمایندگان کنگره آمریکا برطرف کنند.

در میان این شرکت‌ها اپل برای تولید مک بوک‌ها و آیپدها با محدودیت‌های ویژه ای مواجه شده است و امکان تولید انبوه این محصولات را برای پاسخگویی به بازار از دست داده است. اپل تلاش کرده تا شرکت‌هایی نظیر AT&T و ورایزون که به عنوان اپراتورهای تلفن همراه شناخته می‌شوند را نیز در این امر همراه کند که البته تا حدودی در این زمینه نیز موفق بوده است.

شرکت اپل در گزارش سه ماهه گذشته خود نیز این موضوع را به سرمایه‌گذاران اعلام کرده بود و گفته بود که با محدودیت‌های بسیار زیادی در زمینه تولید و تامین برخی از قطعات مواجه شده است و به نظر می‌رسد که این شرکت در تلاش است تا با سال ۲۰۲۲ میلادی با شرکت در این سرمایه‌گذاری گروهی محدودیت‌های مربوط به تولید و تامین قطعات خود را حذف کند و از آن طریق امکاناتی ویژه را در اختیار کاربران خود قرار دهد. گفتنی است که شرکت اپل احتمالا تا نیمه سال ۲۰۲۱ میلادی بسیاری از این محدودیت‌ّها را برطرف می‌کند و پس از آن نیز با گسترش روند واکسیناسیون گروهی و بازگشت شرایط با حالت عادی پیش از شیوع ویروس کرونا این مشکل برطرف خواهد شد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373