لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل در نسخه جدید iBook مشکلات عمده این اپلیکیشن را برطرف نکرده است

اپل در نسخه جدید iBook مشکلات عمده این اپلیکیشن را برطرف نکرده است

شرکت اپل نزدیک به یک ماه پیش و در جریان کنفرانس جهانی توسعه دهندگان 2018 از اپلیکیشن کتاب خوان دیجیتالی خود در کنار آی او اس 12 رونمایی کرد.

iBooks که حالا با نام جدید Apple Books شناخته می‌شود دارای کتابخانه‌ای قدرتمندتر است و کاربران با استفاده از آن می‌توانند به انبوهی از کتاب‌های مختلف دسترسی داشته باشند. در این میان رابط کاربری Apple Books به طور کامل تغییر یافته است و کاربران می‌توانند به طور کاملاً لذت بخش تر از این اپلیکیشن برای خواندن کتاب‌ها به صورت دیجیتالی استفاده کنند.

از هفته گذشته نیز، اپل نسخه بتای عمومی آی او اس 12 را به همراه نسخه جدید اپلیکیشن Apple Books در اختیار کاربران عادی قرار داده است. بسیاری از کاربران آیفون‌ها و آیپدها از همین حالا با دریافت و نصب این نسخه اقدام به بررسی و تست قابلیت‌های آن کرده‌اند. در این میان، مشخص شده است که اپل دو مشکل عمده Apple Books را در نسخه جدید آی او اس حل نکرده است.

مشکل اول، مربوط به نحوه خواندن کتاب‌های الکترونیکی در آیفون‌ها و آیپدها می‌شود. کاربران همچنان با مشکل عدم ذخیره سازی مکان در حال خواندن یک کتاب دست و پنجه نرم می‌کنند؛ چرا که پس از بستن اپلیکیشن، باید برای بار دیگر، زمان زیادی را برای بازگشتن به مکانی که تا پیش از این کتاب را خوانده‌اند، صرف کنند.

این مشکل حتی در زمان استفاده از دستگاه‌های مختلف نیز وجود دارد، برای مثال کاربران بخش از یک کتاب را با آیپد مطالعه می‌کنند؛ اما زمانی که قصد خواندن ادامه آن را در کامپیوتر مک خود داشته باشند، آخرین مکان باز شده از کتاب به آن‌ها نمایش داده نمی‌شود. در حقیقت اپل تنها از بوک مارک‌ها و نشانه گذاری‌ها استفاده می‌کند و کاربران امکان استفاده از سیستم ذخیره خودکار آن را نخواهد داشت.

مشکل دوم Apple Books مربوط به حذف برخی از کتاب‌های قدیمی می‌شود. این مشکل باعث می‌شود تا با پر شدن حجم ذخیره سازی آیپد یا آیفون، آی او اس به طور خودکار کتاب‌ها را از حافظه داخلی حذف می‌کند و آن‌ها را در سیستم ذخیره سازی ابری آیکلاود نگه می‌دارد. این مسئله در حالی اتفاق میافتد که کتاب‌ها معمولاً و به طور متوسط نزدیک به 500 کیلوبایت حجم دارند.

در این میان، بسیاری از کاربران پیش بینی کرده‌اند تا اپل در نسخه‌های نهایی آی او اس 12 این مشکلات را برطرف کند و امکانات کاربردی‌تری را به کاربران ارائه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420