لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آی او اس 13 از دسته پلی استیشن 4 پشتیبانی می‌کند

آی او اس 13 از دسته پلی استیشن 4 پشتیبانی می‌کند

شرکت اپل به تازگی و مشخصاً پس از معرفی آی او اس 13 و آی پد او اس اقدام به رونمایی از قابلیت پشتیبانی از دسته پلی استیشن 4 یا همان دوال شاک 4 کرده است.

در این نسخه از سیستم عامل‌های همراه شرکت اپل کاربران می‌توانند اپلیکیشن اجرای بازی‌های پلی استیشن به صورت ریموت را روی دستگاه‌های آیفون و آیپد خود نصب کرده و پس از آن اقدام به اجرای بازی‌های پلی استیشن 4 به صورت ریموت در دستگاه‌های مختلف کنند.

این قابلیت به این صورت است که کاربران باید برای اجرای بازی‌های پلی استیشن 4، کنسول خود را روشن نگه دارند و بازی‌ها را به صورت قانونی خریداری و روی آن نصب کرده باشند. پس از انجام این کارها، کاربران می‌توانند به صورت ریموت به بازی‌های پلی استیشن در آیفون یا آیپد دسترسی داشته باشند.

بررسی‌های انجام شده حاکی از آن است که شرکت اپل با تولید و عرضه سیستم عامل جدید آیفون‌ها و آیپدها پشتیبانی کاملی از اپلیکیشن ریموت پلی در پلی استیشن می‌کند و از طریق شبکه وای فای امکان اجرای بازی‌ها به صورت ریموت را به کاربران این کنسول بازی می‌دهد. گفتنی است که این سرویس قرار نیست از طریق شبکه اینترنت همراه در اختیار کاربران قرار بگیرد و هر دو دستگاه باید در یک شبکه داخلی به یک دیگر متصل باشند.

سونی تصمیم دارد تا برای پشتیبانی هرچه بهتر از این سرویس در آی او اس 13 امکان بهینه سازی رابط کاربری کنترلر خود را آماده عرضه کند و حتی در برخی از اوقات امکانات بهترین نسبت به کنترلرهای MFI را به کاربران ارائه دهد.

این قابلیت‌ها رابط کاربری پلی استیشن را همانند امکان اتصال ریموت ایکس باکس و شبکه استیم در دستگاه‌های هوشمند شرکت اپل کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420