لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپیک گیمز همچنان به دنبال بازگشت به اپ استور است

اپیک گیمز همچنان به دنبال بازگشت به اپ استور است

اپیک گیمز به تازگی و برای بار دیگر اقدام به ثبت یک پرونده قانونی علیه شرکت اپل کرده و در انگلستان خواستار بازگرداندن بازی فورتنایت اپ استور شده است.

بر اساس گزارش خبرگزاری بلومبرگ این کمپانی به تازگی شکایتی را در دادگاه‌های انگلستان به ثبت رسانده و از آن طریق از مقامات قانونی این کشور درخواست کرده تا اپل را مجبور کنند تا سرویس‌ها و بازی‌های ارائه شده توسط اپیک گیمز را به فروشگاه نرم‌افزاری آیفون‌ها و آیپدها بازگرداند.

این شرکت البته در انگلستان پا را فراتر از آنچه تا پیش از این دیده شده گذاشته و از مقامات قانونی انگلستان درخواست کرده تا به توسعه‌دهندگان شخص ثالث مجوز ساخت یک پلتفرم نرم افزاری جداگانه و مکانیزمی متفاوت را برای ارائه اپلیکیشن‌ها برای آیفون و آیپد صادر کنند. اپیک گیمز در تلاش است تا یک استور جداگانه را برای آیفون و آیپد توسعه دهد و از آن طریق بدون نظارت اپل امکان انتشار و عرضه اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها را در اختیار داشته باشد.

شرکت اپیک همانند سابق، اپل را به استفاده از راهکارهای انحصارطلبانه در زمینه انتشار اپلیکیشن‌ها در پلتفرم‌های آیفون و آیپد متهم کرده و از مقامات قانونی انگلستان درخواست پیگیری هرچه سریع‌تر در این زمینه را کرده است.

البته اپیک این شکایت را صرفاً علیه اپل به ثبت نرسانده و در آن از انحصار طلبی گوگل در زمینه ارائه اپلیکیشن‌ها در پلی استور نیز سخن به میان آورده است. این شرکت از مقامات لندن درخواست کرده تا جلوی انحصار طلبی دو شرکت بزرگ اپل و گوگل را از سوء استفاده و تسلط کامل به بازار اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای ارائه شده در این کشور بگیرند.

در بیانیه این شرکت آمده که اپل و گوگل هر دو در تلاش هستند تا قوانین مالی کشور انگلستان را دور زده و با دریافت پول از کاربران این کشور مالیات مربوط به راه اندازی کسب و کارهای خارجی را پرداخت نکنند. این در حالی است ادعای یاد شده هنوز از طرف هیچ یک از مقامات قانونی تائید نشده است.

تا پیش از این شرکت اپیک تلاش کرده بود با ترفندهای قانونی را برای بازگشت به اپ استور استفاده کند و همچنان بدون پرداخت هزینه کمیسیون دانلود و نصب اپلیکیشن و استفاده از قابلیت‌هایی نظیر پرداخت درون برنامه‌ای سرویس‌های خود را به کاربران ارائه دهد که این موضوع در نهایت با رأی منفی دادگاه به اتمام رسید و دستور منع پیگیری موضوع در کشور آمریکا صادر شد.

حال اپیک به دنبال آن است شرکت اپل و گوگل را در کشورهای دیگر مورد پیگرد قانونی قرار دهد تا از این طریق بتواند امتیازهای ویژه‌ای برای بازگرداندن بازی‌هایی نظیر فورتنایت به پلتفرم آیفون را دریافت کند که این موضوع قطعاً به طور کامل به نفع اپیک به پایان نخواهد رسید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373