لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت MacOs Big Sur موجب خرابی برخی مدل‌های قدیمی مک بوک پرو می‌شود

آپدیت MacOs Big Sur موجب خرابی برخی مدل‌های قدیمی مک بوک پرو می‌شود

 تعداد زیادی از کاربران مک بوک پرو 13 اینچی Late 2013 و Mid 2014 ادعا کرده‌اند که با نصب و آپدیت سیستم عامل جدید، MacOS Big Sur مک بوک به طور کامل خراب شده و امکان کار با آنها وجود ندارد.

در بخشی از سایت MacRumors تعداد زیادی از کاربران این موضوع را گزارش کرده‌اند و مشکلات مشابهی در Reddit شبکه اجتماعی و انجمن پشتیبانی اپل گزارش شده که نشان می‌دهد خرابی MacOS Big Sur قابل توجه است.
یکی از مشکلاتی که کاربران به آن اشاره کرده‌اند این است که آپدیت سیستم عامل جدید مک موجب می‌شود که صفحه دستگاه سیاه می‌شود. حتی CMS ریست و بازیابی از طریق اینترنت و غیره بعد از آپدیت غیر ممکن می‌شود.
البته لازم به ذکر است که خرابی MacOs Big Sur فقط در مدلهای قدیمی دیده شده است. یکی از کاربران شبکه اجتماعی Reddit گفته که مرکز پشتیبانی اپل به کاربران این امکان را داده که مک بوک پرو خود را برای تعمیر رزرو کنند. همچنین گفته شده که این مشکل به گوش تیم مهندسی اپل رسیده و هم اکنون از این موضوع کاملا آگاه هستند.
اما فعلا توصیه شده تا تعمیر خرابی مک‌بوک‌های پرو که با مشکل مواجه شده‌اند، فعلا از نصب سیستم عامل جدید در مک بوک‌های پرو قدیمی خودداری شود.
اپل سیستم عامل جدید خود یعنی مک او اس بیگ سور را در کنفرانس WWDC که در ماه ژوئن برگزار شد، معرفی کرد و در آخرین رویداد خود در 13 نوامبر با رونمایی از مک‌های جدید، این سیستم عامل را عملا در معرض نمایش قرار داد.
سیستم عامل جدید مک اپل با به روز رسانی‌ مرتبا در حال پیشرفت بوده و قابلیتهای مهمی را به کاربران خود ارائه می‌دهد. صفحه نمایش ساده، مرورگر سافاری، توجه به حریم خصوصی کاربران و بسیاری خصوصیات دیگر از جمله ویژگیهای جذاب و کاربردی این پلتفرم جدید است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420