لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل موزیک برای ویندوز به زودی به مایکروسافت استور میاید

اپل موزیک برای ویندوز به زودی به مایکروسافت استور میاید

 گزارش منتشر شده اخیر به نقل از منابع ناشناس حاکی از آن است که اپل قصد دارد تا اپل موزیک را برای ویندوز توسعه دهد.

این اپلیکیشن قرار است در مایکروسافت استور در دسترس کاربران قرار بگیرد و احتمالاً اپل در حال انجام آزمایش‌های اولیه برای ارائه اپلیکیشن اپل موزیک در پلتفرم مایکروسافت است.

تا به حال درباره سازگاری این برنامه با کامپیوترهای شخصی مبتنی بر سیستم عامل ویندوز یا توسعه آن برای کنسول‌های ایکس باکس مایکروسافت، هیچ حرفی به میان نیامده است. اپل در نوامبر2020 اپلیکیشن اپل تی وی سازگار با ایکس باکس وان، سری x و سری S را ارائه داد، بنابراین ممکن است برنامه موزیک و اپل پادکست نیز محدود به کنسول‌های مایکروسافت باشند.

به هر حال اپل احتمالاً بعد از توقف توسعه آیتونز در مک، می‌تواند اپلیکیشن اپل موزیک را برای ویندوز عرضه کند. اپل همچنان آیتونز طراحی شده برای ویندوز را به کاربران این سیستم عامل ارائه می‌دهد ولی ندرتاً آن را آپدیت می‌کند که البته رابط کاربری آن برای دسترسی به سرویس‌های اپل موزیک و اپل تی وی ایده‌آل نیست.

بعد از انتشار مک او اس کاتالینا، اپل آیتونز را حذف کرده و به طور جداگانه اپلیکیشن موزیک، اپل تی وی و پادکست را برای کاربران ارائه داد.

اپل در نوامبر 2019 آگهی‌های استخدام مختلفی را منتشر کرد که در آن به ساختن نسل بعدی اپلیکیشن‌های رسانه‌ای برای ویندوز اشاره کرده بودند و این می‌تواند تأییدی بر ارائه برنامه‌هایی مثل اپل موزیک در ویندوز باشد.

در همان زمان اپل گفت که به دنبال یک تیم مهندسی است که تجربه استفاده از پلتفرم ویندوز یونیورسال را داشته باشند، برای اینکه امکان استفاده از اپلیکیشن‌هایی در ایکس باکس و سایر پلتفرم‌های ویندوز 10 را فراهم کند.

اپل موزیک سرویس موسیقی توسعه یافته توسط اپل است که با حق اشتراک به کاربران ارائه می‌شود. کاربران با پرداخت ماهیانه هزینه اشتراک به آرشیو خوانندگان و آهنگ‌های مورد علاقه خود دسترسی پیدا می‌کنند و می‌توانند آلبوم شخصی خود را بسازند و موسیقی‌های جدید را دانلود کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373