لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل به منظور گسترش سرویس پرداخت خود با گلدمن ساکس همکاری می‌کند

اپل به منظور گسترش سرویس پرداخت خود با گلدمن ساکس همکاری می‌کند

 اپل تصمیم دارد تا به منظور گسترش Apple Pay و ارائه کارت‌های اعتباری مبتنی بر آن، با شرکت خدمات بانکداری گلدمن ساکس همکاری کند.

بر اساس جدیدترین گزارش وال استریت ژورنال، شرکت اپل قصد دارد تا در این همکاری کارت‌های اعتباری الکترونیکی با برند Apple Pay را تا سال 2019 عرضه کند. وال استریت ژورنال همچنین بر این باور است که همکاری شرکت اپل با گلدمن ساکس ممکن است به پایان همکاری این شرکت با موسسه مالی بارکلیز بیانجامد.

در صورت موفقیت این همکاری، کاربران دستگاه‌های شرکت اپل می‌توانند از طریق سرویس پرداخت اپل یا همان Apple Pay یک کارت اعتباری مجازی دریافت کرده و آن را برای خریدهای مختلف به صورت اعتباری استفاده کنند. تا پیش از این، کاربران برای استفاده از Apple Pay به صورت مستقیم و بدون قرار دادن اطلاعات کارت‌های اعتباری و بانکی، مجبور به شارژ حساب کاربری خود از طریق تهیه گیفت کارت و یا مراجعه به اپل استورها بودند. این در حالی است که سال گذشته اتحادیه اروپا اپل را از این کار منع کرد.

بر اساس قانون جدید اتحادیه اروپا، هیچ شرکتی در این منطقه نباید بابت شارژ اعتباری و بدون اینکه خدمات یا کالایی را به مصرف کنندگان ارائه دهد، از آن‌ها هزینه دریافت کند. همین مسئله باعث شد تا فرایند ارائه خدمات شارژ اعتبار Apple Pay در اروپا متوقف شود و اپل در نهایت با همکاری شرکت‌های بزرگ مالی، اقدام به ارائه کارت‌های اعتباری مجازی برای سرویس Apple Pay کند.

اپل تا پیش از این نیز تلاش‌های ویژه‌ای برای گسترش سرویس پرداخت خود داشت. این شرکت بارها با شرکت‌ها و فروشگاه‌های مختلف برای ارائه ابزارهای پرداخت Apple Pay همکاری کرده بود و همچنین جشنواره‌هایی ویژه برای استفاده از آن را به راه انداخته بود. Apple Pay در حال حاضر یکی از ایمن‌ترین سیستم‌های پرداخت همراه است که در فعلاً برای چند کشور خاص ارائه شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420