لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از فناوری ال جی برای تولید نمایشگر آیفون 6.1 اینچی استفاده می‌کند

اپل از فناوری ال جی برای تولید نمایشگر آیفون 6.1 اینچی استفاده می‌کند

 بر اساس شایعات اخیر، شرکت اپل تصمیم دارد تا از فناوری شرکت ال جی برای تولید نمایشگر ال سی دی به کار رفته در آیفون 6.1 اینچی استفاده کند.

بر اساس گزارش جدید وب سایت Patently Apple، اپل تصمیم دارد تا از فناوری ال جی که تا پیش از این برای تولید تلفن هوشمند G7 ThinQ به کار گرفته شده بود، برای تولید آیفون 6.1 اینچی استفاده کند. این فناوری MLCD+ نام دارد که امتیاز آن به صورت اختصاصی در اختیار کمپانی کره‌ای ال جی است.

اپل به دلیل تلاش برای تعبیه فیس آیدی و طراحی تمام صفحه در آیفون 6.1 اینچی، باید از روش‌های نوین بهره ببرد تا بتواند این طراحی ویژه را با پنل ال سی دی اجرایی کند. تا پیش از این، اپل و بسیاری از کمپانی‌هایی که به دنبال تولید تلفن‌های هوشمند بدون حاشیه بودند، به ناچار از پنل‌های اولد استفاده می‌کردند. اما حالا اپل تصمیم گرفته است تا در تولید آیفون 6.1 اینچی با استفاده از پنل ال سی دی، قیمت نهایی این محصول را برای مصرف کنندگان کاهش دهد.

همین مسئله باعث شده تا اپل مجبور به استفاده از فناوری جدیدی برای تعبیه پنل ال سی دی در دستگاهی با طراحی تمام صفحه باشد. فناوری MLCD+ برخلاف پنل ال سی دی معمولی که از مجموعه پیکسل‌های قرمز، آبی و سبز استفاده می‌کردند، مجهز به پیکسل‌های سفید رنگ نیز هست. این مسئله باعث می‌شود تا پنل‌های MLCD+ مصرف انرژی کمتری از پنل‌های آی پی اس داشته باشند و در عین حال روشنایی بیشتری را برای دستگاه به ارمغان بیاورند.

بر همین اساس، روشنایی نمایشگر تلفن هوشمند G7 شرکت ال جی که با این فناوری تولید شده است، 1000 نیت است. در حالی که روشنایی آیفون ایکس با پنل اولد، بین 625 تا 804 نیت بوده است. فناوری یاد شده علاوه بر قیمت ارزان‌تر، باعث می‌شود تا میزان روشنایی. کیفیت تصویر آیفون 6.1 اینچی بیشتر شود و در عین حال مصرف انرژی آن نیز بهینه شود.

آیفون 9

برای مشاهده اخبار مربوط به آیفون 9 به لینک زیر مراجعه کنید.

آیفون 9

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420