لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل از پهپادها برای بهبود اپلیکیشن نقشه خود استفاده می‌کند

اپل از پهپادها برای بهبود اپلیکیشن نقشه خود استفاده می‌کند

شرکت اپل تصمیم دارد تا از پهپادها به منظور بهبود اپلیکیشن مسیریابی و نقشه اختصاصی خود، یعنی همان Apple Maps استفاده کند.

چند روز پیش خبری مبنی بر تلاش اپل برای اخذ مجوزهای لازم برای استفاده از پهپادها منتشر شد که باعث شد تا برخی از تحلیل گران، نظیر نویسندگان خبرگزاری رویترز پیش بینی‌هایی عجیب را در مورد آن مطرح کنند. بر اساس این گمانه زنی‌ها، اپل ممکن بود در آینده پهپادهایی ویژه و اختصاصی خودش را تولید کند و از آن‌ها برای تحویل سفارش‌های اینترنتی استفاده کند.

اما حالا خبرگزاری بلومبرگ ضمن رد این ادعاها، بر این باور است که اپل تصمیم دارد تا از پهپادها برای بهبود سرویس اپل مپس استفاده کند. همان‌طور که در خبر پیشین نیز اعلام شد، بر اساس قانون جدید آمریکا، تمامی شرکت‌هایی که تصمیم به استفاده از وسایل نقلیه پرنده نظیر پهپادها دارند، باید مجوزهای لازم برای استفاده از آن‌ها را دریافت کنند.

بر همین اساس، اپل تصمیم دارد تا از پهپادها برای ارائه قابلیتی مشابه Street View که در گوگل مپس ارائه شده بود استفاده کند. خبر تجهیز اپل مپس به قابلیت Street View اولین بار نزدیک به ده روز پیش منتشر شد و اپل به صورت رسمی خبر آن را در وب سایت رسمی خود ارائه داده بود. اپل در این خبر اعلام کرده بود که به منظور حفظ حریم خصوصی افراد، موارد حیاتی، نظیر چهره افراد حاضر در خیابان‌ها و همچنین پلاک ماشین‌ها را تار خواهد کرد.

پیش از این تصور بر این بود که اپل همانند گوگل از اتومبیل‌هایی ویژه برای ارائه قابلیت Street View در اپل مپس استفاده می‌کند. استفاده از پهپادها باعث می‌شود تا کیفیت و زاویه تصویر گرفته شده از خیابان‌ها بهتر شود. اپل برای اجرای این کار، از پرکاربردترین پهپادهای موجود در بازار نظیر پهپادهای DJI و Aibotix استفاده خواهد کرد که علاوه بر اتکاپذیری بالا، می‌توانند تصاویر را با کیفیت بهتری ذخیره کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420