لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

گوگل با توسعه Wear OS به مهم‌ترین رقیب اپل واچ تبدیل می‌شود

گوگل با توسعه Wear OS به مهم‌ترین رقیب اپل واچ تبدیل می‌شود

شرکت گوگل تصمیم دارد تا با توسعه سیستم عامل Wear OS و همچنین عرضه قابلیت‌های ویژه در آن به یکی از مهم‌ترین رقیب‌های ساعت‌های هوشمند اپل واچ تبدیل شود.

گوگل تا پیش از این، سیستم عامل اختصاصی خود را با عنوان Android Wear توسعه می‌داد. اما عدم پایداری این سیستم عامل و ساعت‌های هوشمند مبتنی بر آن، باعث شد تا سهم اندروید ویر در بازار پوشیدنی‌های هوشمند کاهش پیدا کند. همین مسئله در نهایت باعث شد تا اپل واچ یکی از مهم‌ترین رقیب‌های خود را درزمینهٔ ساعت‌های هوشمند از دست بدهد.

گوگل حالا تصمیم گرفته است تا سیستم عامل اختصاصی خود را با تغییرات جدید در طراحی و قابلیت‌ها برای ساعت‌های هوشمند آماده کند. علاوه بر این، شرکت کوالکام به تازگی اعلام کرده که نسل جدید تراشه‌های اختصاصی خود برای تعبیه به عنوان پردازندهدر ساعت‌های هوشمند را تا پاییز امسال آماده عرضه می‌کند.

بر همین اساس، پیش بینی می‌شود که شرکت گوگل در آینده‌ای نزدیک بتواند با توسعه سیستم عامل جدید خود به همراه قابلیت‌ها و اتکا پذیری بهتر، بتواند به یکی از مهم‌ترین رقیب‌های اپل درزمینهٔ ساعت‌های هوشمند تبدیل شود.

در حال حاضر، دو شرکت فیت بیت و شیائومی با تولید دستبندها و ساعت‌های هوشمند، به عنوان مهم‌ترین رقیب‌های اپل واچ شناخته می‌شدند، اما حالا به نظر می‌رسد که عرضه Wear OS توسط گوگل می‌تواند نشانه‌ای از عرضه ساعت‌های هوشمند با برندهای مختلف، نظیر سامسونگ، ایسوس، ال جی هواوی تا سال آینده باشد.

تا پیش از این، شکست سیستم عامل اندروید ویر، باعث شکست دومینووار و سخت شرکت‌های تولید کننده ساعت‌های هوشمند مبتنی بر این سیستم عامل شده بود. برای مثال بسیاری از ساعت‌های هوشمند اندرویدی، نظیر موتو 360 دیگر به بازار عرضه نشدند. اما حالا به نظر می‌رسد که عرضه Wear OS می‌تواند راه را برای ورود دوباره این شرکت‌ها به عرضه تولید ساعت‌های هوشمند باز کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420