لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل آماده ارائه خدمات تعویض باتری برای تمامی آیفون‌ها است

اپل آماده ارائه خدمات تعویض باتری برای تمامی آیفون‌ها است

شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که نمایندگی‌های مجاز این شرکت در سراسر جهان از این پس آماده ارائه خدمات تعویض باتری آیفون‌ها به صورت سریع هستند.

تا پیش از این، بسیاری از نمایندگی‌های مجاز اپل به دلیل مشکلات مربوط تأمین قطعات، زمان زیادی برای تعمیر و ارائه خدمات تعویض باتری نیاز داشتند. بر همین اساس، برخی از کاربران مجبور بودند تا برای تعویض باتری چند روز و حتی چند هفته منتظر بمانند.

اما حالا اپل اعلام کرده که انبار تمامی نمایندگی‌های مجاز این شرکت از همین حالا باتری تمامی مدل‌های آیفون‌ها را موجود دارند و کاربران در کمترین زمان ممکن می‌توانند خدمات تعویض این قطعه را برای آیفون‌ها دریافت کنند.

بر اساس ادعای برخی از تحلیل گران، این اقدام اپل به دلیل مسائل مربوط به کاهش سرعت آیفون‌ها انجام شده است. اوایل سال جاری میلادی به‌طور رسمی به کاهش عمدی سرعت آیفون‌ها اعتراف کرد با این حال پس از سروصداهای بسیاری که این مسئله به پا کرد، برخی از مدیران شرکت ادعا کردند که این مسئله به دلیل مشکلات مربوط به باتری است.

بر اساس ادعای مدیران شرکت اپل، عمر مفید کارکرد باتری لیتیوم به کار رفته در آیفون‌ها پس از مدتی کاهش پیدا می‌کند که این مسئله ممکن است باعث خاموش شدن ناگهانی دستگاه شود. به همین دلیل، اپل سرعت پردازش و کارکرد دستگاه‌هایی که عمر مفید باتری آن‌ها کاهش یافته را به صورت عمدی کاهش می‌دهد تا دستگاه به صورت بهینه‌تری پاسخگوی کارکرد روزمره کاربران باشد.

همین مسئله در نهایت باعث شد تا شرکت اپل تصمیم به کاهش قیمت خدمات تعویض باتری بگیرد و در نهایت باتری‌ها را با هزینه کمتری تعویض کند. این تصمیم اپل منجر به افزایش میزان تقاضا برای تعویض باتری شد که حالا اپل با تأمین این قطعات، مشکلات مربوط به زمان ارائه این خدمات را برطرف کرده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420