لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل اشتراک محتوای ویدیویی برای اپل تی وی می‌فروشد

اپل اشتراک محتوای ویدیویی برای اپل تی وی می‌فروشد

شرکت اپل به تازگی تصمیم گرفته تا برای عرضه محتوای ویدیویی خود در ست آپ باکس اپل تی وی، به کاربران اشتراک ویژه بفروشد.

بر اساس جدیدترین گزارش خبرگزاری بلومبرگ، اپل به تازگی تصمیم گرفته تا با ارائه یک سیستم یکپارچه، محتوای ویدیویی را به صورت اختصاصی به کاربران بفروشد. تا پیش از این، بسیاری از کاربران برای مشاهده محتوای ویدئویی از ست آپ باکس دیجیتالی اپل تی وی، مجبور به استفاده از اپلیکیشن‌هایی نظیر نتفلیکس، آمازون پرایم، HBO و غیره بودند و در نهایت با خرید اشتراک آن‌ها، اقدام به مشاهده محتوای ویدئویی می‌کردند.

اما حالا شرکت اپل تصمیم گرفته تا به صورت اختصاصی محتوای دیجیتالی خود را ارائه کرده و از کاربران بابت آن حق اشتراک دریافت کند. برخی از تحلیل گران بر این باور هستند که اقدام جدید اپل، در راستای رقابت با سرویس‌های پخش ویدئویی نظیر آمازون پرایم بوده است و این شرکت تصمیم دارد تا با ارائه محتوای ویدیویی به صورت اختصاصی، توجه کاربران را به خرید محتوای داخلی اپل و استفاده هر چه بیشتر از اپل تی وی تشویق کند.

اپل همچنین تصمیم دارد تا در آینده‌ای نزدیک، محتوایی اختصاصی نظیر سریال‌ها و فیلم‌های تلویزیونی را تنها از طریق اپل تی وی برای کاربران ارائه دهد. بر همین اساس، شرکت اپل تاکنون رایزنی‌های زیادی را با کارگردان‌ها و بازیگرهای معروف هالیوودی انجام داده است تا بتواند محتوای اختصاصی خود را برای عرضه در آیتیونز و اپل تی وی آماده کند.

معرفی مدل‌های جدید اپل تی وی در سال‌های اخیر نشان داده است که شرکت اپل اهمیت ویژه‌ای به این ست آپ باکس دیجیتالی می‌دهد و آن را به عنوان یکی از مهم‌ترین محصولات اخیر خود به حساب می‌آورد. بر این اساس، مهم‌ترین سودآوری اپل تی وی برای کوپرتینویی‌ها، شامل فروش محصولات دیجیتالی به کاربران می‌شود. اپل همچنین در گزارش سه ماهه اخیر خود اعلام کرده که برنامه آینده‌ شرکت روی فروش محصولات دیجیتالی متمرکز شده است. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420