لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مقایسه بنچ مارک مک بوک ایر 2020 با مک بوک پرو

مقایسه بنچ مارک مک بوک ایر 2020 با مک بوک پرو

اولین نتایج تست بنچ مارک مک بوک ایر 2020 تراشه جدید M1 در دیتابیس Geekbench منتشر شده که نشان داده این تراشه‌ی اپل سیلیکون در مک بوک ایر 2020 عملکرد بالاتری نسبت به مک بوک پرو 16 اینچی دارد.

اپل در رویداد «One More Thing» از مک بوک ایر، مک بوک پرو و مک مینی با تراشه M1 اپل سیلیکون رونمایی کرد که حالا این آماده عرضه شده‌اند.

بنچ مارک مک بوک ایر 2020 با تراشه M1 نشان داده که این محصول دارای یک RAM با ظرفیت 8 گیگابایت است، این لپ تاپ جدید همچنین دارای رتبه تک هسته‌ای 1687 و رتبه چند هسته‌ای 7433 است. طبق اطلاعات منتشر شده از این بنچ مارک تراشه M1 دارای فرکانس پایه 3.2 گیگاهرتز است. 

 قابل ذکر است که در بنچ مارک مک بوک ایر 2020 تراشه M1 اپل سیلیکون در مقایسه با سایر دستگاه‌های iOS عملکرد خیلی خوبی از خود نشان داده است. از طرفی آیفون 12 پرو امتیاز 1584 را برای پردازش‌های تک هسته‌ای و 3898 را برای پردازش‌های تک هسته‌ای کسب کرده است.

بالاترین امتیاز در نمودار گیک‌بنچ بین دستگاه‌های iOS مربوط به آیپد ایر مبتنی بر پردازنده A14 است که امتیاز تک هسته‌ای 1585 و امتیاز چند هسته‌ای 4647 را به دست آورده است.

در مقایسه بین کامپیوترهای مک، عملکرد تک هسته‌ای این محصولات بهتر از مک بوک‌های نسل پیش است و عملکرد چند هسته‌ای آن‌ها نیز از مک‌ بوک‌های پرو 16 اینچی 2019 و مک‌های رده بالای نسل دهم 2.4 گیگاهرتزی با تراشه اینتل بهتر است.

وقتی حرف از تراشه M1 با عملکرد بالا به میان می‌آید عملکرد بهتری نسبت به مدل‌های 16 اینچی مک بوک پرو دارد. ولی همین مک بوک پرو در زمینه GPU و CPU هم عملکرد بالاتری دارد.

مهم‌ترین تفاوت در بنچ مارک مک بوک ایر و پرو 2020 در سیستم خنک کننده است. مک بوک پرو دارای سیستم خنک کننده است که امتیازی نسبتاً یکسان با مک مینی دارد. مک مینی در بنچ مارک با تراشه M1 امتیاز تک هسته‌ای 1682 و امتیاز چند هسته‌ای 7067 را دارد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420