لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

پلی استیشن 5 با محیط زیست سازگارتر خواهد بود

پلی استیشن 5 با محیط زیست سازگارتر خواهد بود

گزارش‌های اخیر حاکی از آن است که پلی استیشن 5 با توجه به ابزارهای سازگارتر با محیط زیست آماده تولید و عرضه به بازار می‌شود.

سونی تصمیم دارد تا در سال آینده و مشخصاً تا پایان تابستان 2020 فرایند عرضه پلی استیشن 5 را آغاز کند. اطلاعات منتشر شده از منابع رسمی سونی تائید کرده‌اند که این کنسول بازی از لحاظ قدرت پردازشی و اجرای بازی‌ها به صورت آفلاین و بدون نیاز به پردازش ابری بهبودهای بسیار زیادی خواهد داشت و برخلاف کنسول‌های آینده گوگل و مایکروسافت، شرکت ژاپنی سونی تمایلی به توقف توسعه و عرضه کنسول‌های آفلاین خود در بازار ندارد.

در این میان، شرکت سونی اعلام کرده که نسل بعدی کنسول بازی پلی استیشن که قرار است به‌عنوان پلی استیشن 5 در سال 2020 میلادی آماده عرضه به بازار شود، میزان مصرف انرژی کمتری نسبت به نسل‌های پیشین خود دارد. این محصول باوجود اینکه قدرت پردازی بیشتری نسبت به پلی استیشن 4 دارد، اما میزان مصرف آن بسیار کمتر از آن خواهد بود و می‌تواند به صورت ویژه و منحصر به فرد و بدون نیاز به مصرف انرژی زیاد کارهای مختلف را انجام دهد.

جیم رایان، مدیر عامل اجرایی بخش توسعه محصولات سرگرمی در سونی در واکنش به راهپیمایی‌های اخیر برای حفظ محیط زیست اعلام کرده که قابلیت کاهش مصرف انرژی در صورت فعال بودن روی پلی استیشن 5 یک میلیون کاربر می‌تواند در مصرف برق هزار خانه در سراسر ایالات متحده صرفه جویی کند.

سونی در تلاش است تا با توسعه و عرضه پلی استیشن 5 به‌عنوان یک دستگاه سازگار با محیط زیست رقابتی ویژه را برای جلب توجه کاربران نسبت به شرکت‌های رقیب نظیر نینتندو و مایکروسافت آغاز کند و بتواند به صورت ویژه و منحصر به فردتر سهم فروش کنسول‌های خود در بازار جهانی را افزایش دهد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5427