لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توییتر در حال تست قابلیت ارسال پیام‌های رمزنگاری شده است

توییتر در حال تست قابلیت ارسال پیام‌های رمزنگاری شده است

توسعه دهندگان شبکه اجتماعی توییتر به تازگی اقدام به تست یک قابلیت امنیتی جدید گرفته‌اند که طی آن کاربران می‌توانند پیام‌ها را به صورت رمزنگاری شده ارسال کنند.

این قابلیت با استفاده از روش‌های هوشمندانه، از کاربران در برابر نفوذ هکرها و افراد ناشناس به اطلاعات ارسال شده محافظت می‌کند تا محتوای پیام ارسال شده تنها برای ارسال کننده و دریافت کننده قابل رؤیت باشد. توییتر تصمیم دارد تا با استفاده از سیستم رمزنگاری end-to-end در اپلیکیشن‌های همراه خود، امنیت پیام رسان داخلی این شبکه اجتماعی را افزایش دهد.

گفتنی است که توییتر در حال حاضر مکالمات متنی کاربران را رمز نگاری نمی‌کند با این حال توسعه دهندگان این شبکه اجتماعی تصمیم دارند تا با ارائه این قابلیت، امنیت کاربران برای ارسال پیام‌ها را افزایش دهند.

تا پیش از این، پیام رسان واتس اپ نیز از سیستم رمزنگاری end-to-end برای ارسال پیام‌ها استفاده کرده بود اما به دلیل اینکه واتس اپ بخشی از شرکت فیس بوک به حساب میاید، توجه بسیاری از کاربران را از لحاظ امنیت به خود جلب نکرد که این مسئله با ادعاهای اخیر مؤسس این پیام رسان، شدت بیشتری پیدا کرده بود. علاوه بر این، بخش Secret Chat تلگرام نیز عملکردی مشابه داشت و کاربران می‌توانستند از طریق این قابلیت، پیام‌ها را به صورت نظیر به نظیر و بدون ذخیره سازی در سروری خاص به مخاطبین خود ارسال کنند.

از ماه گذشته با انتشار خبر رسوایی فیس ‌بوک در زمینه ارائه اطلاعات کاربران به شرکت‌های تحلیلی و امنیتی، بحث بر سر حفظ امنیت شخصی کاربران در شبکه‌های اجتماعی سر و صدای زیادی به پا کرده است. همین مسئله باعث شده تا توییتر به عنوان یکی از مهم‌ترین رقیب‌های فیس ‌بوک، اقدام به ارائه قابلیت‌هایی بیشتر در زمینه افزایش امنیت و حفظ حریم خصوصی کاربران کنند.

جک دورسی نیز به عنوان مدیر عامل اجرایی شبکه اجتماعی توییتر تا پیش از این ادعاهایی خاص در مورد امنیت کاربران در شبکه اجتماعی توییتر کرده بود. وی در مصاحبه‌های خود اعلام کرده بود که توییتر بر خلاف فیس ‌بوک اطلاعات کاربران را به سازمان‌های امنیتی و دولتی نمی‌فروشد. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373