لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

عرضه سولولوپ جدید با رنگهای متنوع در فروشگاه آنلاین اپل

عرضه سولولوپ جدید با رنگهای متنوع در فروشگاه آنلاین اپل

اپل همچنان با ارائه سولوپ‌ جدید و رنگ‌های متنوع مشتریان و کاربران خود را شگفت زده می‌کند.

طی رویداد 10 نوامبر که اپل مک‌های جدید را رونمایی کرده همچنین چند رنگ بسیار جذاب و خیره کننده را برای سولولوپ جدید و بندهای اسپرت اپل واچ معرفی و در فروشگاه‌های آنلاین خودش آماده فروشکرده است.

سولولوپ جدید و بندهای اسپرت با سه رنگ جذاب موجود است. رنگ نارنجی، آبی روشن و ترکیبی از بنفش و قرمز Plum که به رنگ پوست آلو شباهت دارد. همچنین رنگ نارنجی و Plum در طیف رنگی قاب سیلیکونی آیفون 12 هم دیده شده است.

در جریان رویداد 15 سپتامبر با معرفی و رونمایی از اپل واچ سری 6 و SE، بندها و سولولوپ‌هایی با رنگهای بسیار شیک و کاربر پسند عرضه شد که بسیار هم مورد استقبال مشتریان قرار گرفت. به همین منوال اپل هر چند وقت یکبار رنگهای زیباتری برای بندهای اپل واچ ارائه می‌کند.

گفتنی است که این بندها بدون گیره هستند و به راحتی دور مچ قرار می‌گیرند. حتی در سایت رسمی اپل صفحه‌ای با ارائه راهنما برای اندازه گیری دور مچ و انتخاب سایز مناسب بند و سولولوپ اپل واچ هم قرار داده شده که تا 9 سایز مختلف ارائه شده است.

سولولوپ طراحی جدید بندهای ساعت هوشمند شرکت اپل است که در جریان رویداد سپتامبر 2020 از آنها رو نمایی شد. این بندها دارای ظاهری مینیمال و ساده هستند و در عین حال بسیار زیبا بوده و جلوه ای ویژه به ساعت های هوشمند میبخشند.

شرکت اپل این بندهای جدید را برای تمام ساعت های هوشمند خود از سری 4 به بعد آماده عرضه کرده است که در نوع خود بسیار زیبا و ویژه هستند و در نوع خود جذابیت بسیار ویژه ای را به ساعت میبخشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373