لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

محتوای اپلیکیشن Notes آی او اس ۱۵ در نسخه‌های قدیمی‌ کار می‌کند

محتوای اپلیکیشن Notes آی او اس ۱۵ در نسخه‌های قدیمی‌ کار می‌کند

تعدادی از کاربران گزارش داده‌اند که پس از نصب نسخه‌های بتا با مشکل محدودیت دسترسی به یادداشت‌های Notes آی او اس ۱۵ در نسخه‌های قدیمی مواجه شده‌اند.

اپل با عرضه نسخه‌های جدید سیستم عامل‌های خود بسیاری از قابلیت‌های کاربردی را به کاربران خود ارائه داده است. با این حال بررسی‌ها نشان می‌دهد که برخی از اپلیکیشن‌های مهم با محدودیت‌های ویژه مواجه شده‌اند. یکی از این محدودیت‌ها به اپلیکیشن Notes آی او اس ۱۵ مربوط است که یادداشت‌های ساخته شده در آن توسط کاربرانی که اقدام به داون‌گرید می‌کنند قابل مشاهده و دسترس نخواهد بود.

این محدودیت البته فقط به اپلیکیشن Notes آی او اس ۱۵ محدود نیست و مک او اس مانتری نیز وضعیت مشابهی دارد که به خاطر محدودیت‌های ویژه امکان دسترسی به یادداشت‌ها در نسخه های قدیمی سیستم عامل مک را نمی‌دهد.

آپدیت جدید برای اپلیکیشن Notes که همراه با آی او اس ۱۵ و مک او اس مانتری عرضه شده امکان مدیریت یادداشت‌ها به منظور تنظیم افراد دیگر و شرکت‌کنندگان در انجام یک پروژه کاری را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند افراد ذخیره شده در لیست مخاطبین خود را در یک یادداشت عضو کنند و از آن طریق کارهای مختلف را به صورت همزمان انجام دهند. با این حال تغییرات جدید باعث شده تا کاربرانی که هنوز اقدام به نصب نسخه‌های جدید نکرده‌اند امکان شرکت در این یادداشت‌ها را نداشته باشند.

در صورتی که یک یادداشت از طریق اپلیکیشن Notes در اختیار کاربری قرار بگیرد که از آی او اس ۱۴ یا نسخه‌های قدیمی‌تر آن استفاده می‌کند، یادداشت مربوطه به او نشان داده نمی‌شود این محدودیت تا زمانی که کاربر اقدام به نصب نسخه‌های جدید نکند پابرجا خواهد بود.

گفتنی است که آی او اس ۱۵ در حال حاضر فقط به صورت بتای عمومی عرضه شده و هنوز نسخه نهایی آن ارائه نشده است. نسخه نهایی این سیستم عامل قرار است در ماه سپتامبر ۲۰۲۱ آماده عرضه به کاربران شود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373