لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

دانلود تمام والپیپر اورجینال آیپد پرو نسل 4 با کیفیت اصلی

دانلود تمام والپیپر اورجینال آیپد پرو نسل 4 با کیفیت اصلی

شرکت اپل به تازگی آیپد پرو نسل 4 را رونمایی و آماده عرضه کرده است و حالا طبق رسم همیشگی بسیاری از توسعه دهندگان و وب‌سایت‌های فعال در حوزه ارائه مطالب جالب در مورد محصولات اپل اقدام به انتشار تمام والپیپر اورجینال آیپد پرو نسل 4 با کیفیت اصلی کرده‌اند.

اپل در طول چند سال گذشته از هنر آبستره برای ساخت والپیپرهای اورجینال دستگاه‌های خود استفاده کرده است. این والپیپرها از آیفون 8 و آیفون X به بعد و تا به امروز در تمامی محصولات همراه شرکت اپل مورد استفاده قرار گرفته است. این والپیپرها همگی ظاهرهای ویژه و منحصر به فردی دارند که می‌توانند به صورت ویژه و منحصر به فرد روی دستگاه‌های هوشمند شما تنظیم شوند.

اپل به صورت رسمی و انحصاری والپیپرهای یاد شده را برای آیپد پرو نسل 4 آماده عرضه کرده است. با این حال توسعه دهندگان توانسته‌اند از کدهای داخلی آی او اس استخراج کرده‌اند. بر این اساس کیفیت تمامی این تصاویر به صورت اورجینال بوده و با همان کیفیت اصلی ارائه شده‌اند.

یکی از توسعه دهندگان این والپیپرها که شامل 8 تصویر متفاوت می‌شوند را به صورت مستقیم در یک آلبوم گوگل فوتوز منتشر کرده است. در این آلبوم تمامی تصاویر و والپیپرهای اورجینال که شرکت اپل تا کنون برای آیفون و آیپد و سیستم عامل‌های iOS و iPadOS منتشر کرده ارائه شده است.

برای دسترسی به این والپیپرها کافی است اقدام به مراجعه به آلبوم تصاویر iOS در گوگل فوتوز کنید و پس از انتخاب عکس مورد نظر گزینه Download را بزنید تا بتوانید به صورت مستقیم وبا کیفیت به این تصویر دسترسی داشته باشید. گفتنی است که در این صفحه به صورت مستقیم تمامی تصاویر مورد نظر شما دانلود و نصب می‌شوند. علاوه بر این می‌توانید برای دسترسی آن در آیپد یا آیفون از اپلیکیشن گوگل فوتوز نیز استفاده کنید.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373