لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ناچ در آیفون ۱۲ پرو بزرگ‌تر از قبل شده است

ناچ در آیفون ۱۲ پرو بزرگ‌تر از قبل شده است

 با وجود شایعات منتشر شده در مورد حذف ناچ از آیفون ۱۲ بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد که بریدگی بالای نمایشگر این تلفن هوشمند نسبت به نسل‌های قبلی بزرگ‌تر شده است.

وب سایت iDrop news به نقل از یک منبع خبری از وب سایت 512 pixels اعلام کرده که شرکت اپل در تولید آیفون ۱۲ و سری آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس ابعاد بریدگی بالای صفحه نمایش را بزرگ‌تر کرده است. این وب سایت جدولی را منتشر کرده که طی آن مشخص شده آیفون ایکس به عنوان اولین تلفن هوشمند دارای ناچ، کمترین اندازه را برای بریدگی بالای صفحه نمایش داشته است. آیفون x، ‏xs و xs max در کنار آیفون ۱۱ پرو و آیفون ۱۱ پرو مکس کمترین میزان اندازه برای ناچ را برخوردار بودند. ناچ در این تلفن‌های هوشمند برابر با ۴.۹ ۹۹ میلی‌متر بوده است. این در حالی است که در آیفون xr و 6.1 میلی‌متری و آیفون ۱۱ که مبتنی بر نمایشگرهای ال سی دی بودند ارتفاع بریدگی بالای صفحه نمایش به ۱.۵ میلی‌متر رسیده بود. در این میان مشخص شده که تمامی سری تلفن‌های هوشمند معرفی شده از اپل در سال ۲۰۲۰ میلادی اندازه بیشتری را برای بریدگی بالای صفحه نمایش اشغال کردند. هر چهار مدل آیفون ۱۲ که در سال ۲۰۲۰ معرفی شدند، ارتفاع بریدگی بالای نمایشگر به اندازه ۵.۳۰ میلی‌متر و بیشتر از آن را دارند. آیفون ۱۲ پرو مکس ناچ بزرگ‌تری نسبت به دیگر مدل‌های آیفون ۱۲ در سال ۲۰۲۰ دارد که برابر با ۵.۳۲ میلی‌متر بوده است.

 در حقیقت اپل در سال ۲۰۲۰ نه تنها ابعاد بریدگی بالای صفحه نمایش را کوچک در نکرده، بلکه آیفون ۱۲ پرو ناچ بزرگ‌تری نیز دارد؛ نکته جالب اینکه ابعاد ناچ در آیفون ۱۲ مینی و دیگر مدل‌های میان رده و پرچم‌دار این تلفن هوشمند که با سایز 6.1 اینچ ساخته شدند برابر است، آیفون ۱۲ مینی تنها ۵.۴ اینچ اندازه دارد و آیفون ۱۲ و ۱۲ پرو مکس با سایز ۶.۱ اینچ آماده طراحی و ساخته‌شده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که استفاده از پنل‌های نمایشگر او ال ای دی که باعث کاهش محدودیت‌های سازندگان تلفن‌های هوشمند برای طراحی و انعطاف بیشتر در دستگاه‌های هوشمند می‌شود تاثیری ‌در کوچکتر شدن ناچ در هیچ یک از مدل‌های ۲۰۲۰ آیفون‌های اپل نداشته است.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373