لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل توان تعمیر دوربین ترودپت را دارد

اپل توان تعمیر دوربین ترودپت را دارد

شرکت اپل به تازگی اعلام کرده که بخش پشتیبانی فنی این کمپانی، امکان تعمیر دوربین جلویی آیفون ایکس که با عنوان ترودپت شناخته می‌شود را دارد.

این ادعا اخیراً از طرف شرکت اپل برای تمامی نمایندگی‌های رسمی ارائه دهنده خدمات پس از فروش محصولات اپل نیز ارسال شده است که طی آن مشخص شده که شرکت اپل از این پس از طریق نمایندگی‌های رسمی خود، دوربین ترودپت را تعمیر می‌کند.

در بیانیه جدید، اپل به‌تمامی تعمیر کاران مجاز خود روش صحیح بررسی و تشخیص مشکلات دوربین ترودپت و همچنین تعمیر کلی آن را آموزش داده است. علاوه بر این، تعمیر کاران مجاز از این پس قادر به رفع مشکلات مربوط به فیس آیدی نیز خواهند بود. در پایان این سند نیز، اپل اعلام کرده که در صورت عدم تعمیر پذیری دوربین ترودپت، نمایندگی‌های مجاز موظف به تعویض آیفون ایکس هستند.

این بیانیه در حالی مطرح شده است که بسیاری از تحلیل گران تا پیش از این ادعا بر این باور بودند که قطعات به کار رفته در دوربین ترودپت قابلیت تعمیر و بازیابی را ندارند. با این حال اپل با ارسال این بیانیه، نشان داده که توان تعمیر دوربین ترودپت به کار رفته در آیفون ایکس را دارد.

بدون شک دوربین ترودپت یکی از مهم‌ترین و حیاتی‌ترین قطعات به کار رفته در آیفون ایکس به حساب میاید دوربین ترودپت علاوه بر کاربری برای گرفتن عکس سلفی و فیلم برداری، به عنوان مهم‌ترین ابزار برای سیستم امنیتی فیس آیدی به حساب میاید و اپل برای طراحی و تولید آن سرمایه گذاری بزرگی کرده است.

بر همین اساس، اقدام اپل برای تعمیر این قطعه و همچنین تعویض آیفون ایکس در صورت وجود خرابی‌های غیرقابل تعمیر، کامل منطقی بوده و این شرکت تصمیم دارد تا با ارائه خدمات پس از فروش به کاربران، اعتماد آن‌ها را برای استفاده از محصولات جدید خود جلب کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373