لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ادعای عجیب مدیران ال جی در مورد طراحی آیفون ایکس

ادعای عجیب مدیران ال جی در مورد طراحی آیفون ایکس

 پس از معرفی و عرضه آیفون ایکس توسط اپل در جریان رویداد دوازدهم سپتامبر، بسیاری از تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند اندرویدی، اقدام به تقلید از طراحی این تلفن هوشمند کردند.

به جرئت می‌توان گفت که تمامی پرچم‌داران اندرویدی که در اوایل سال 2018 معرفی شدند، با تقلید از خصوصیات طراحی آیفون ایکس نظیر نمایشگر بدون حاشیه و فرورفتگی بالای آن تولید شدند. از دیدگاه بسیاری از تحلیل گران همین مسئله به عنوان عامل اصلی کاهش میزان فروش تلفن‌های هوشمند در سال 2018 شناخته شده است.

از طرف دیگر، شرکت ال جی نیز به تازگی از پرچم‌دار خود با عنوان LG G7 رونمایی کرده است و همان‌طور که انتظار می‌رفت این تلفن هوشمند با طراحی بدون حاشیه و فرورفتگی بالای نمایشگر شبیه به طراحی آیفون ایکس تولید شده است. در این میان، مدیران این شرکت در جریان معرفی این محصول ادعایی خاص را مطرح کرده‌اند.

Hwang Jeong-hwan، مدیر عامل اجرایی ال جی در جریان معرفی G7 اعلام کرده که شرکت ال جی پیش از عرضه آیفون ایکس توسط اپل، به دنبال ایجاد فرورفتگی در بخش بالایی نمایشگر تلفن‌های هوشمند بوده است. البته جالب اینجا است که مدیر عامل شرکت ال جی به این مسئله که کدام شرکت برای اولین بار توانسته این طراحی را اجرایی کند، اشاره‌ای نکرده است.

با این وجود باید به یاد داشت که شرکت اپل بارها اعلام کرده فرورفتگی بالای نمایشگر آیفون ایکس که با عنوان Notch نیز شناخته می‌شود، یکی از مهم‌ترین عیب‌های طراحی این تلفن هوشمند است که فعلاً راه حل قابل اطمینانی برای از بین بردن آن وجود ندارد. اپل همچنین اعلام کرده که آیفون‌های آینده را به گونه‌ای خواهد ساخت که فرورفتگی بالای نمایشگر آن‌ها فضای کمتری را اشغال کند.

تولید کنندگان تلفن‌های هوشمند همواره سعی دارند تا با ارائه طراحی بدون حاشیه، علاوه بر افزایش سایز نمایشگر، از بزرگ‌تر شدن ابعاد دستگاه جلوگیری کنند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373