لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیمک بیست ساله شد

آیمک بیست ساله شد

کامپیوترهای یکپارچه و رومیزی اپل بیست ساله شد. در ماه می سال 1998 میلادی استیو جابز از iMac G3 به عنوان اولین محصول از این سری رونمایی کرد.

تیم کوک نیز به عنوان مدیر عامل اجرایی اپل به تازگی یک نوشته در حساب کاربری توییتر خود به مناسبت بیست سالگی آیمک منتشر کرده است: 

بیست سال پیش در چنین روزی، استیو جابز آیمک را به دنیا معرفی کرد. این محصول اپل را وارد عرصه‌ای جدید کرد و برای همیشه دید مردم نسبت به کامپیوترها را عوض کرد.

تیم کوک

استیو جابز در زمان رونمایی از آیمک آن را یک کامپیوتر جدید معرفی کرد که شبیه به هیچ یک از کامپیوترهای پیشین نیست:

 

این آیمک است. محصولی که تمامی بدنه آن شفاف است و شما می‌توانید به داخل آن نگاه کنید. ما اسپیکرهای استریو را در جلوی آن قرار داده‌ایم. در آن حسگر مادون قرمز قرار داده‌ایم. در وسط آن سی دی رام قرار داده‌ایم. ما در آن جک هدفون قرار داده‌ایم و بهترین ماوس روی کره زمین را برای آن انتخاب کرده‌ایم. تمامی کانکتورها نظیر اترنت، USB و غیره به زیبایی داخل آن قرار گرفته است. جالب اینجا است که قسمت پشت این محصول زیباتر از روبروی دیگر کامپیوترهای دنیا است.

استیو جاب

 پس از عرضه iMac G3 با طراحی جدید و منحصر به فرد، بسیاری از شرکت‌های تولید کننده کامپیوتر نیز تصمیم به تولید محصولاتی مشابه با عنوان All In One گرفتند. آیمک‌ها در طول بیست سال گذشته دستخوش تغییرات بسیاری شده‌اند.

این محصولات از ظاهر یک تلویزیون CRT بزرگ، تبدیل به نمایشگرهایی یکپارچه با ضخامت بسیار کم شده‌اند. این خصوصیت آیمک‌ها باعث شد تا علاوه بر بزرگ‌تر شدن نمایشگر این کامپیوترها، حجم آن‌ها روی یک میز کاهش پیدا کند.در کنار ظاهر زیباتر، اپل همواره تلاش کرده تا از سخت افزارهای قدرتمند و بهینه برای کار با آیمک‌ها استفاده کند تا بازدهی این محصولات د بالاترین سطح ممکن باشد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420