لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اکسسوری‌های ایرتگ را با واقعیت افزوده مشاهده کنید

اکسسوری‌های ایرتگ را با واقعیت افزوده مشاهده کنید

اگر نمی‌توانید به فروشگاه اپل بروید، اکسسوری‌های ایرتگ و قابلیت Precision Finding را با استفاده از واقعیت افزوده مشاهده کنید.

ایرتگ و مجموعه‌ای از اکسسوری‌های سازگار برای خرید در فروشگاه‌های بازگشایی شده اپل موجود هستند. اگر کاربری نتواند به محل فروشگاه اپل برود، تجربه‌های واقعیت افزوده به کاربر کمک می‌کند تا اکسسوری‌های ایرتگ طراحی شده توسط اپل را مقایسه و قابلیت Precision Finding را از خانه پیدا کند.

اپل در حال فروش اکسسوری‌های ایرتگ اول شخص است که شامل حلقه کلید چرمی ایرتگ، لوپ چرمی ایرتگ و لوپ ایرتگ از جنس پلی اورتان و با تنوع رنگی موجود هستند.

برای شخصی سازی بیشتر، اکسسوری‌های شخص ثالث از برند بلکین و مجموعه خاصی از برچسب‌های چمدان، حلقه کلید و تزئینات کیف از طریق همکاری با برند لوکس هرمس امکان پذیر شده است.

قابل ذکر است که شرکت به مناسبت معرفی ایرتگ،‌ قفسه بندی محصولات و نمایشگرهای اکسسوری را در فروشگا‌های با طراحی جدید تحت عنوان Avenue ایجاد کرده و خیابان‌های فروشگاه‌های منتخب خود را با ویترین‌های چوبی و نورپردازی یک‌پارچه به نمایش گذاشته است.

مدل‌های لوپ ایرتگ در رنگ‌های نارنجی الکتریک، آفتابگردان و آبی اقیانوسی ارائه شده و حلقه کلید چرمی ایرتگ به رنگ‌های آبی دریاچه بالتیک، قهوه‌ای زین اسبی و رنگ قرمز از مجموعه (PRODUCTION)RED را عرضه کرده است.

همچنین قابلیت Precision Finding یک فناوری پیشرفته طراحی شده برای ایرتگ است که با دقت زیادی فاصله و جهت ایرتگ گم شده را در محدوده آن تعیین می‌کند. این قابلیت دستورالعمل‌های جهت دار را برای یافتن روی آیفون ارائه می‌دهد.

هنگامی که کاربران روی دکمه پخش صدا در برنامه Find My برای ایرتگ ضربه بزنند، به سمت ایرتگ و اکسسوری گم شده خود هدایت می‌شوند. این قابلیت روی همه مدل‌های آیفون‌های 11، 11 پرو و پرو مکس، آیفون 12، 12 مینی، 12 پرو و پرو مکس کار می‌کند.

این ویژگی در مناطق و کشورهایی که با محدودیت فناوری Ultra Wideband مواجه باشند، قابل دسترسی نیست.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373