لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

سرویس پرداخت گوگل (Google Pay) به دستگاه‌های اپل راه یافت

سرویس پرداخت گوگل (Google Pay) به دستگاه‌های اپل راه یافت

 شرکت گوگل به تازگی سرویس پرداخت خود را برای کار در آیفون، آیپد و کامپیوترهای مک آماده کرده است.

بر همین اساس، کاربران دستگاه‌های اپل در برخی از کشورها از این پس می‌توانند از طریق سرویس Google Pay اقدام به ثبت کارت های نقدی و اعتباری خود و در نهایت انجام پرداخت‌های مختلف کنند. گوگل اعلام کرده که مهم‌ترین مزیت استفاده از سرویس پرداخت این شرکت در مقایسه با Apple Pay سرعت بیشتر و روند آسان‌تر پرداخت‌ها است.

تا پیش از این، کاربران تنها امکان استفاده از سرویس پرداخت Apple Pay را داشتند که به صورت اختصاصی فقط برای دستگاه‌های شرکت اپل توسعه داده شده بود. Apple Pay تنها از طریق حساب کاربری اپل آیدی قابل استفاده است و همین مسئله باعث شده تا کاربرانی که از چندین دستگاه مختلف استفاده می‌کنند، با مشکلات متعددی روبرو شوند.

در این میان Google Pay به عنوان یک سرویس پرداخت کراس پلتفرم، تا پیش از این برای تمامی دستگاه‌های اندرویدی و مبتنی بر ویندوز آماده ارائه خدمات بود و حالا اهالی مانتین ویوو تصمیم گرفته‌اند تا این سرویس را برای دستگاه‌های دیگر نیز ارائه دهند. Google Pay بر اساس ادعای شرکت گوگل، امکان استفاده در مرورگرهای دسکتاپ مختلف نظیر فایرفاکس، کروم و سافاری را دارد و کاربران از طریق تمامی سیستم عامل‌ها می‌توانند پرداخت‌های آنلاین خود را به صورت سریع انجام دهند.

اپل تا به امروز تلاش زیادی برای گسترش سرویس Apple Pay در میان کاربران کرده است. با این حال محدودیت این سرویس پرداخت به محصولات این شرکت باعث شده تا کاربرانی که از چند دستگاه استفاده می‌کنند، تمایل بیشتری به استفاده از سرویس پرداخت گوگل پیدا کنند.

سرویس پرداخت Google Pay در آینده‌ای نزدیک قرار است به صورت یک پارچه برای تمامی دستگاه‌های مبتنی بر آی او اس، مک او اس در کنار اندروید و ویندوز کار کند و امکان پرداخت موارد مختلف را به کاربران ارائه دهد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373