لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جعبه گشایی آیفون XS Max در ایران | آنباکسینگ تخصصی اِن آی سی

جعبه گشایی آیفون XS Max در ایران | آنباکسینگ تخصصی اِن آی سی

فروش آیفون‌های جدید از روز جمعه شروع شده است و حالا این محصولات به بازار ایران نیز راه پیدا کرده‌اند. بر همین اساس ما در اِن آی سی تصمیم گرفته‌ایم تا ویدیوی آنباکسینگ آیفون XS Max را برای اولین بار در ایران آماده انتشار به شما کاربران عزیز کنیم.

در ویدیوی آنباکسینگ آیفون XS Max که توسط اِن آی سی تهیه شده، نسخه 256 گیگابایتی و طلایی رنگ این تلفن هوشمند مورد بررسی قرار گرفته است. ازطرفی به منظور بررسی قابلیت پشتیبانی دو سیم کارت هم زمان در آیفون‌های جدید، اِن آی سی نسخه عرضه شده در چین آیفون XS Max را تهیه کرده است.

از آنجایی که ظاهر آیفون ایکس با رنگ نقره‌ای و خاکستری فضایی تا پیش از این مشخص شده بود، ما تصمیم گرفتیم تا از رنگ طلایی آیفون XS Max برای تهیه ویدیوی آنباکسینگ استفاده کنیم.

در بررسی‌های اولیه این ویدیو، مشخص شده که آیفون XS Max از لحاظ اندازه جعبه و ابعاد خود دستگاه، از آیفون ایکس 2017 و همچنین آیفون ایکس اس بزرگ‌تر است. آیفون بررسی شده در حقیقت ابعادی مشابه با آیفون‌های پلاس نظیر آیفون 7 پلاس یا 8 پلاس دارد.

از طرف دیگر، محتویات درونی جعبه آیفون XS Max شامل یک آداپتور 5 واتی، یک هدفون سیمی یا همان ایرپاد با درگاه لایتنینگ به همراه کابل تبدیل USB-A به لایتنینگ می‌شود. تنها تغییر محتویات درون جعبه آیفون‌های امسال نسبت به سال گذشته در حذف تبدیل جک 3.5 میلی متری به لایتنینگ خلاصه می‌شود.

در آنباکس یاد شده، قابلیت پشتیبانی دو سیم کارت در آیفون‌های جدید مورد بررسی قرار گرفته است. آیفون XS Max مورد بررسی دارای یک خشاب سیم کارت با قابلیت اتصال دو سیم کارت با قطع نانو به صورت هم‌زمان است و کاربران می‌توانند به صورت هم زمان از این تلفن هوشمند برای برقراری تماس با دو شماره تلفن مجزا استفاده کنند.

گفتنی است که این محصول از همین حالا و از طریق وب سایت فروشگاه آنلاین اپل اِن آی سی قابل خریداری است شما عزیزان می‌توانید آیفون XS و آیفون XS Max را به صورت حضوری از شعبه تهران و مشهد اپل استور اِن آی سی و یا از طریق سفارش اینترنتی از وب سایت www.apple-nic.com خریداری کنید.

گفتنی است که محصولات ارائه شده در اِن آی سی به طور کامل از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند و هیچ مشکلی بابت مبحث طرح رجیستری نخواهند داشت.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420