لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مک بوک 12 اینچ 2015 از رده خارج شد

مک بوک 12 اینچ 2015 از رده خارج شد

اخیرا شرکت اپل مک بوک 12 اینچ 2015 را به عنوان یک محصول Vintage معرفی و آن را به لیست محصولات قدیمی خود اضافه کرده است.

مک بوک 12 اینچی که صرفا با نام مک بوک رتینا شناخته شده، نسخه کوچک‌تر و سبک‌تر مک بوک ایر و مجهز به پردازنده Intel Core M بود. این دستگاه کوچک‌ترین مک با نمایشگر رتینا بوده که با طراحی بدون فن ارائه شده بود.

اپل نسخه جدید مک بوک 12 اینچی را در سال 2016 و 2017 عرضه و در نهایت تولید آن را در 2019 متوقف کرد. اپل با معرفی و عرضه مک بوک ایر با نمایشگر رتینا از تولید مک بوک 12 اینچی را صرف نظر کرد، زیرا دو دستگاه نسبتا مشابه بودند. در آن زمان مک بوک 12 اینچی با قیمت 1,299 دلار به فروش می‌رسید.

در شرکت اپل وقتی محصولی از رده خارج می‌شود به این معنی است که آن محصول در Genius Bar کهمرکز پشتیبانی فنی در فروشگاه‌های اپل برای ارائه خدمات به محصولات شرکت است ومراکز رسمی ارائه دهنده خدمات مجاز اپل واجد شرایط تعمیر نیستند، ضمن ایکه اپل تا جایی که ممکن است تعمیرات گسترده برای محصولات خود را ارائه می‌دهد.

به طور کلی در اپل دستگاه‌هایی که بین پنج تا هفت سال از عرضه آن‌ها گذشته باشد، با عنوان قدیمی معرفی می‌شوند یعنی شرکت توزیع و پشتیبانی از آنها را متوقف می‌کند.

مک بوک 12 اینچی اپل که در سال 2015 عرضه شد، دارای ویژگی‌های خاصی بود از جمله پردازنده Intel Core M که برای لپ تاپ‌های سبک و باریک طراحی شده است.

باتری این مک بوک عملکرد قوی و عمر طولانی تری نسبت به مدل‌های قبلی داشته، به طوری که برای وبگردی و مشاهده فیلم و غیره بسیار مناسب است.

پورت‌های ورودی این دستگاه شامل USB-C، USB 3.1 و HDMI است. همچنین قابلیت فیس تایم در دوربین مک بوک 12 اینچی ارائه شده بود.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420