لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آیپد ارزان قیمت نسل بعد با طراحی نازک و سبک ارائه خواهد شد

آیپد ارزان قیمت نسل بعد با طراحی نازک و سبک ارائه خواهد شد

 بنابر گزارش وب سایت ژاپنی Mac Otakara به نقل از منابع زنجیره تأمین در چین، آیپد ارزان قیمت نسل نهم که احتمالاً اپل در سال 2021 از آن رونمایی خواهد کرد با طراحی مشابه آیپد ایر نسل سوم سال 2019 ارائه خواهد شد.

انتظار می‌رود نمایشگر با همان اندازه قبلی 10.2 اینچ عرضه شود ولی ممکن است دستگاه به طرز قابل‌ملاحظه‌ای نازک و با قطر حدود 6.3 میلی‌متر ارائه شود که در مقایسه با آیپد نسل هشتم فعلی با ضخامت 7.5 میلی‌متر، تغییر چشمگیری خواهد بود. وزن آیپد فعلی 490 گرم است و ممکن است در نسل بعدی به 460 گرم کاهش یابد.

این وب سایت همچنان اضافه می‌کند که دستگاه با همان ویژگی دکمه هوم مجهز به تاچ آیدی و یک پورت لایتنینگ ارائه خواهد شد؛ زیرا اپل قصد ندارد پورت USB-C را در این محصول جایگزین لایتنینگ کند. پیش بینی می‌شود که آیپد ارزان قیمت نسل جدید دارای صفحه نمایش لمینیت کامل، پوشش ضد انعکاس، پشتیبانی از گسترش رنگ P3 و رنگ واقعی باشد.

این وب سایت ژاپنی همچنین به نسل بعدی آیپد پرو اشاره کرده که احتمالاً در اندازه یا ابعاد نمایشگر تغییری ایجاد نخواهد شد ولی ممکن است عملکرد تراشه سری A تغییر قابل توجهی داشته باشد.

قابل ذکر است که Mac Otakara به مدل شایعه شده آیپد پرو 12.9 اینچی با یک نمایشگر مینی LED اشاره‌ای نکرده است. ممکن است این مدل سطح بالای مستقل باشد که در کنار مدل‌های آپدیت شده آیپد پرو فروخته شود.

در ماه دسامبر یک وب سایت چینی هم ادعاهای مک اوتاکارا را تکرار کرده و گفته که احتمالاً آیپد نسل بعدی با صفحه نمایش 10.5 اینچ، تراشه بایونیک A13 و 4GB RAM عرضه خواهد شد.

همین شایعه نشان می‌دهد که آیپد مورد نظر ارزان قیمت بوده و به‌جای 329 دلار باقیمت 299 دلار فروخته شود. از آنجا که آیپد نسل هشتم در سپتامبر 2020 عرضه شده، احتمالاً آپدیت آیپد برای بهار 2021 بیشتر یک شایعه به نظر می‌آید. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373