لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

لنز التراواید دوربین آیفون 13 قدرتی فوق العاده خواهد داشت

لنز التراواید دوربین آیفون 13 قدرتی فوق العاده خواهد داشت

آیفون 12 هنوز به طور کامل آماده عرضه به بازار نشده که حالا تحلیلگران در مورد لنز التراواید دوربین آیفون 13 ادعاهایی ویژه را مطرح کرده‌اند.

مینگ چی کو تحلیلگر TF International Security اعلام کرده که شرکت اپل تصمیم دارد تا در دوربین آیفون 13 تحول بزرگی در لنز التراواید اعمال کند.

این تحلیلگر تأکید کرده که اپل در سال 2021 هیچ تغییری در ظاهر آیفون 13 اعمال نمی‌کند و این تلفن‌های هوشمند نیز در 4 مدل متفاوت همراه با سه سایز آماده عرضه می‌شوند. این موضوع همچنین توسط وب سایت Macrumors و The Verge نیز تائید شده است و ما از همین الان میدانیم که آیفون 13 در چهار مدل آماده عرضه خواهد شد.

در این پیش بینی‌ها آمده که شرکت اپل در سال 2021 بیش از آنکه به فکر تغییر ظاهر باشد، به دنبال تعبیه دوربین‌های بهتر در تلفن‌های هوشمند خود است. مینگ چی کو اعلام کرده که لنز التراواید تعبیه شده در دوربین آیفون 13 پرو و پرو مکس با دیافراگم f2.4 خواهد بود. علاوه بر این، لنز f1.8 دارای پنج عدسی در کنار یک لنز شش عدسی همراه با فوکوس خودکار مجموعه دوربین‌های این تلفن‌های هوشمند را تشکیل می‌دهند.

این مسئله باعث می‌شود تا کاربردی دوربین آیفون 13 به طرز قابل توجهی برای تشخیص تصاویر در محیط‌های نور کم، افزایش کیفیت تصاویر ثبت شده، جزئیات و موارد دیگر بهبود یابد. همچنین تعبیه تراشه‌های پردازشی بهینه‌تر همراه با هوش مصنوعی بیشتر به ثبت دقیق تصاویر با کیفیت هر چه بهتر کمک می‌کند و این تلفن‌های هوشمند را قدرتمندتر از نسل‌های امروزی می‌کند.

این گزارش‌ها در حالی منتشر شده که شرکت اپل هنوز به طور کامل فرایند عرضه و فروش نهایی آیفون 12 را آغاز نکرده و دو مدل از این محصولات هنوز آماده عرضه به بازار جهانی نشده‌اند. اپل احتمالاً آیفون 13 را از سپتامبر 2021، یعنی پاییز سال 1400 آماده عرضه به بازار می‌کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373