لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

کنسول های نسل نهم تاثیری در فروش نینتندو سوئیچ نگذاشته اند

کنسول های نسل نهم تاثیری در فروش نینتندو سوئیچ نگذاشته اند

گزارش‌های منتشر شده نشان می‌دهد که فروش بازی‌های نینتندو سوئیچ از زمان عرضه آن تا کنون رشد خوبی داشته است.

فروش نینتندو سوئیچ بین ماه‌های ژولای و سپتامبر افزایش یافته به طوریکه به فروش 6.86 کنسول رسیده است. فروش آن امسال بیش از 40 درصد نسبت به سال قبل افزایش داشته است و از زمان عرضه آن در سال 2017 68.3 میلیون کنسول فروخته است.

از سه ماهه آخر سال گذشته فروش خوب نینتندو سوئیچ موجب رشد چشمگیر شرکت شده است. قابل توجه است که با عرضه نسخه ارزان قیمت Switch Lite Variant، فروش نینتندو تقویت شده و به بیش از 50 درصد در سال 2018 رسید.

بازی New Horizons به عنوان فروش اصلی بوده که بیش از 10 میلیون نسخه آن فروخته شده و در سه ماهه گذشته با بیش از سه و نیم میلیون واحد تجربه خوبی ایجاد کرده است. حالا با فروش 26.4 میلیون نسخه دومین بازی پر فروش سوئیچ گیم محسوب می‌شود.

انتشار نرم افزار نینتندو در سه ماهه گذشته نسبتا کم اهمیت بوده ولی دو عنوان دیگر عملکرد خیلی خوبی داشته است. بازی Super Mario All-Stars تا انتهای سپتامبر 5.21 میلیون نسخه فروش داشته در حالی که بازی Paper Mario: The Origami King توانست 2.82 میلیون نسخه را به فروش برساند.

نینتندو سوئیچ به دلیل فروش بالا، چشم انداز مالی خود را برای سال مالی خود افزایش داده و انتظار دارد تا پایان مارس 2021 بتواند به سود 450 میلیون ین برسد که نسبت به پیش بینی در ماه می، 300 میلیون ین افزایش یافته است.

نینتندو انتظار دارد 24 میلیون کنسول سوئیچ در سال مالی جاری به فروش برساند.

شرکت قصد دارد فروش نینتندو سوئیچ را افزایش دهد زیرا به زودی با رقابت شدید عرضه کنسول‌های پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس مواجه خواهد شد.

قابل ذکر است که احتمالا به دلیل محدود بودن بازی‌ها در نینتندو توجه‌ها بیشتر به سمت بازی‌های شرکت سونی و مایکروسافت جلب شود. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420