لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

جی تی ای ۶ دارای نقشه قابل تغییر است

جی تی ای ۶ دارای نقشه قابل تغییر است

یکی از افشاگران فعال در حوزه گیم اعلام کرده که شرکت راک استار پیش از سال ۲۰۲۵ اقدامی برای عرضه جی تی ای ۶ نخواهد کرد.

این افشاگر ادعا کرده که اطلاعات خود را از بیانیه رسمی Take Two به سهام دارانش دریافت کرده است. گفتنی است که Take Two شرکت مادر راک استار گیمز، توسعه دهنده سری بازی های جی تی ای به حساب می‌آید که در بیانیه اخیر خود اعلام کرده که فعلا خبری از بازی‌های بزرگ این شرکت نباشید.

این افشاگر اعلام کرده که جی تی ای ۶ قرار است مجهز به بخشی مشابه با بازی فورتنایت و دیگر بازی‌های سبک بتل رویال باشد که دارای نقشه تغییر شوند است. این تحلیلگر تاکیید کرده که نقشه بازی جی تی ای ۶ به صورت مداوم تغییر میکند و بر اساس ان شیوه اجرای بازی نیز برای کاربران متفاوت خواهد شد.

افشاگر این اطلاعات Tom Henderson است که تا پیش از این ویدیوهایی را از بتلفیلد ۲۰۴۲ و کال آف دیوتی را منتشر کرده بود که اطلاعات مربوط به هر دوی آن‌ها صحت داشتند. پس از این موضوع این تحلیلگر سعی کرده تا اطلاعات بیشتری را از بازی‌های در حال ساخت ارائه دهد که جدیدترین افشاگری آن مربوط به جی تی ای ۶ است. این افشاگر ادعا کرده که بازی ششم نسخه‌ای بهبود یافته از Vice City خواهد بود که به گونه‌ای به عنوان چهارمین نسخه از بازی‌های GTA شناخته شده است. این افشاگر همچنین ویدیوهایی در مورد نسخه‌های پیش از ساخت بازی جی تی ای ششم را نیز منتشر کرده است و ادعا کرده که این بازی در حقیقت نسخه مدرن از همان Vice City خواهد بود. گفتنی است که داستان Vice City در دهه ۱۹۸۰ می‌گذشت که طرفداران ویژه خودش را داشت.

گفتنی است که در صورت حقیقت داشتن این موضوع بازی جی تی ای ۵ بیش از ۱۲ سال به عنوان نسخه اصلی این سری از بازی‌ها آماده عرضه توسط راک استار شده است و در طول بیش از یک دهه به عنوان تنها جی تی ای تایید شده به کاربران ارائه شده است.

بازی جی تی ای ۵ مدت زیادی است که از طرف راک استار پشتیبانی شده است و همین موضوع باعث شده تا طرفداران این بازی همواره منتظر انتشار نسخه جدید آن باشند. با این حال ادعای اخیر این افشاگر نشان می‌دهد که راک استار فعلا اقدامی برای عرضه بازی نسخه جدید نخواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420