لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

توقف کارکرد ایکس باکس لایو به خاطر مشکل فنی

توقف کارکرد ایکس باکس لایو به خاطر مشکل فنی

 برخی از کاربران کنسول ایکس باکس در ساعات گذشته با اختلال‌های زیادی در زمینه دسترسی به سرویس ایکس باکس لایو مواجه شده بودند که مایکروسافت به صورت رسمی اعلام کرده که این مشکلات را به‌زودی برطرف میکند.

این مشکل باعث ایجاد اختلالات بسیار زیاد در زمینه اجرای بازی‌های آنلاین و خرید بازی‌ها شده بود و کاربران نمی‌توانستند گیفت کارت‌های خود را شارژ کنند یا از طریق آن طریق بازی‌های مختلف را نصب کنند. این مسئله از طرف شرکت مایکروسافت تائید شد و این شرکت در حساب رسمی توییتر Xbox Support اعلام کرد که در حال بررسی و رفع مشکلات ایجاد شده است.

بخش پشتیبانی ایکس باکس به صورت رسمی اعلام کرده که متوجه شده تا برخی از کاربران در سراسر جهان با ارورهای ویژه در زمینه سایه این کردن در سرویس ایکس باکس لایو و اجرای بازی‌ها مواجه شده‌اند. این شرکت اعلام کرده که در حال بررسی مشکل یاد شده است و به‌زودی آن را برطرف میکند.

مشکل یاد شده به صورت جهانی بوده و تمامی کاربران در سراسر جهان با آن مواجه شده‌اند. بر این اساس شرکت مایکروسافت پس از بررسی‌های اولیه احتمالاً تا ساعات آینده این مشکل را برطرف میکند و از آن طریق امکان دسترسی به سرویس ایکس باکس لایو را برای کاربران فراهم میکند. گفتنی است که سرویس ایکس باکس لایو در طول چند روز گذشتهبا مشکلات زیادی مواجه بوده است که تجربه کاربری از این سرویس را با اختلال مواجه کرده است. این سرویس دو روز پیش نیز مشکلی مشابه داشت که به سرعت برطرف شد اما حالا دوباره این مشکل برای کاربران ایجاد شده است و کاربران به این سرویس دسترسی ندارند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373