لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

بلومبرگ: تا شهریور منتظر معرفی محصول جدید از اپل نباشید!

بلومبرگ: تا شهریور منتظر معرفی محصول جدید از اپل نباشید!

مارک گورمن، تحلیلگر خبرگزاری بلومبرگ به تازگی گزارشی را در وب سایت این خبرگزاری منتشر کرده و اعلام کرده که طرفداران محصولات اپل نباید تا شهریور منتظر معرفی محصول جدید از این شرکت باشند.

مارک گورمن این موضوع را در یکی از مصاحبه‌های خود نیز تایید کرده و اعلام کرده که این شرکت تا پیش از برگزاری کنفرانس سپتامبر اقدامی برای رونمایی محصولات جدید نخواهد کرد.

کنفرانس سپتامبر معمولا مهم‌ترین رویداد شرکت اپل است که معمولا طی آن محصولات استراتژیک نظیر آیفون و اپل واچ رونمایی می‌شوند. با این حال شرکت اپل در سال ۲۰۲۰ میلادی به دلیل تاخیر در تولید آیفون‌ها رونمایی این محصول را به ماه اکتبر موکول کرد. با این حال تحلیلگران متعدد بر این باور هستند که این اتفاق در سال ۲۰۲۱ رخ نخواهد داد و اپل تمامی محصولات استراتژیک خود را در سپتامبر رونمایی می‌کند.

مارک گورمن بر این باور است که اپل تا آن زمان در تلاش است تا به یک سکوت خبری برود و هیچ اطلاعات دقیقی از محصولات خود را فاش نسازد. این تحلیلگر بر این باور است که اپل در نهایت در سپتامبر یک بمب خبری بزرگ را به عمل در می‌آورد با معرفی محصولات جدید باعث شگفتی همه خواهد شد.

مارک گورمن تاکیید کرده که تمامی خبرهای منتشر شده در مورد معرفی آیپد و مک پیش از برگزاری رویداد سپتامبر صحت ندارند و اپل اقدامی برای عرضه هیچ محصولی، از مک و آیپد گرفته تا محصولات دیگر نظیر ایرپاد نخواهد کرد و تمامی رونمایی‌های بزرگ خود را به بعد از پاییز، یعنی به ۸ تا ۱۰ هفته آینده موکول خواهد کرد.

با توجه به این موضوع باید دید که در طول هفته‌های اینده چه اتفاقی خواهد افتاد و تا ۱۰ هفته آینده اپل چه فعالیتی برای رونمایی از محصولات خود خواهد کرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420