لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

مینگ چی کو: خبری از بهینه سازی دوربین آیفون ۱۳ در سال 2021 نیست

مینگ چی کو: خبری از بهینه سازی دوربین آیفون ۱۳ در سال 2021 نیست

iphone 12مینگ چی کو تحلیلگر سرشناس محصولات اپل به تازگی اعلام کرده که این کمپانی تا سال ۲۰۲۲ میلادی تصمیمی برای بهینه سازی و بهبود دوربین‌های آیفون ندارد. این موضوع به منزله آن است که دوربین آیفون ۱۳ بهینه‌سازی زیادی نسبت به سال گذشته نخواهد داشت.

بر اساس ادعای این تحلیلگر، اپل سفارش تولید برخی از قطعات دوربین آیفون ۱۳ را در نیمه اول سال ۲۰۲۱ میلادی به کارخانه‌ها خواهد داد. طی این گزارش، صرفاً برخی از لنزهای دوربین این تلفن هوشمند بین ۱۵ تا ۲۵ درصد نسبت به دوربین‌های میان رده و رده بالای آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ پرو بهینه سازی و بهبود خواهند یافت.

مینگ چی کو ادعا کرده که شرکت اپل در سال ۲۰۲۱ میلادی زمان زیادی روی بهبود و بهینه سازی دوربین صرف نمی‌کند و به جای آن در تلاش است تا روی بهینه سازی سخت افزاری و رابط کاربری تلفن‌های هوشمند خود تمرکز کند. این تحلیلگر به صورت مشخص تائید کرده که شرکت اپل در تلاش است تا در سال 2022 میلادی بهینه سازی‌های بزرگی را با همکاری برخی از تأمین کنندگان چینی به دوربین تلفن‌های هوشمند آیفون بیاورد. اما این موضوع نزدیک یک سال برای این شرکت زمان خواهد برد در سال ۲۰۲۱ و مشخصات در آیفون ۱۳ شاهد بهینه سازی و بهبود قابل توجهی در دوربین‌های این سری از تلفن‌های هوشمند نخواهیم بود.

مینگ چی کو در گزارش اخیر خود بارها تأکید کرده که اپل تغییرات قابل توجهی در سخت افزار دوربین آیفون 13 اعمال نخواهد کرد و به جای آن صرفاً به چند تغییر کاربری خاص از لحاظ نرم افزاری و بهینه سازی عدسی‌ها بسنده خواهد کرد. البته این تحلیلگر بهینه سازی عدسی‌ها و لنزهای تعبیه شده در دوربین آیفون ۱۳ نسبت به نسل قبل را به طور کامل تکذیب نکرده و اعلام کرده که ممکن است این دوربین تغییراتی بسیار کم نسبت به نسل قبلی خود داشته باشد. وی همچنین افزود که دست کم یکی از لنزهای دوربین آیفون ۱۳ نسبت به آیفون ۱۲ بهینه سازی و بهبود خواهد یافت.

گفتنی است که تا پیش از این تحلیلگران پیش بینی کرده بودند که آیفون ۱۳ یا همان آیفون‌های عرضه شده در سال ۲۰۲1 آخرین تلفن‌های هوشمندی خواهند بود که با فناوری ساخت تراشه ۵ نانومتری تولید و عرضه می‌شوند و پس از آن اپل به سمت تولید تلفن‌های هوشمند با پردازنده‌های دارای معماری ۳ نانومتری متمایل خواهد شد.

آیفون ۱۳ احتمالاً قرار است در سال ۲۰۲۱ میلادی معادل با شهریور ۱۴۰۰ آماده معرفی و رونمایی شود. در این میان موج شایعات مربوط به این محصول در حال افزایش است و به نظر می‌رسد در آینده نه چندان دور اطلاعات دقیقی در مورد این تلفن هوشمند و قابلیت‌های آن در اختیار کاربران قرار گیرد.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420