لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

امکان مدیریت حافظه واتساپ در آیفون فراهم شد

امکان مدیریت حافظه واتساپ در آیفون فراهم شد

واتساپ به تازگی آپدیت جدیدی از اپلیکیشن خود را در آی او اس ارائه داده که با تغییراتی بسیار بهینه و کاربردی همراه است. در این آپدیت امکان مدیریت حافظه واتساپ در آیفون فراهم شده است.

بر این اساس کاربران واتساپ همانند تلگرام از این پس می‌توانند محتوای ذخیره شده و اشغال شده از حافظه داخلی خود در آیفون‌ها را مشاهده و آن را مدیریت کنند. امکان مدیریت حافظه واتساپ در آیفون به کاربران اجازه می‌دهد که ببینند چه مقدار عکس، ویدیو، اسناد و فایل‌های دیگر از طریق واتساپ رد و بدل شده و در حافظه گوشی آن‌ها ذخیره شده است.

این موضوع باعث می‌شود تا کاربران بتوانند طی مدیریت محتوای در حال استفاده از دستگاه خود، میزان ذخیره سازی خود را آزاد کنند و آن را به نصب اپلیکیشن‌های دیگر یا ثبت تصاویر و موارد دیگر اختصاص دهند. امکان مدیریت حافظه واتساپ در آیفون زمانی اهمیت پیدا می‌کند که ذخیره سازی و فضای آزاد کاربران برای انجام کارهای مختلف بسیار محدود است. بسیاری از گروه‌ها و مخاطبین تصاویر و محتوایی را برای کاربران ارسال می‌کنند که به هیچ وجه مورد علاقه آن‌ها نیست و این موضوع باعث افزایش حجم پرشده از ذخیره سازی آن‌ها می‌شود و در نهایت تجربه کاربری با تلفن‌های هوشمند را با اختلال همراه می‌کند.

گفتنی است که واتساپ برخلاف تلگرام از فضای ابری پیش‌فرض و داخلی برای ذخیره کردن محتوای رد و بدل شده در چت‌ها استفاده نمی‌کند و همین موضوع باعث می‌شود تا سطح حافظه اشغال شده توسط این اپلیکیشن پیام رسان افزایش قابل توجهی داشته باشد.

بر این اساس، کاربران می‌توانند با استفاده امکان مدیریت حافظه واتساپ در آیفون میزان فضای اشغال شده خود را مدیریت کنند و از آن طریق به امکانات بیشتری برای مدیریت محتوای مختلف دسترسی داشته باشند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت