لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

نحوه رجیستر آیفون 11 پرو در ایران | آیا آیفون 11 پرو رجیستر می‌شود؟

نحوه رجیستر آیفون 11 پرو در ایران | آیا آیفون 11 پرو رجیستر می‌شود؟

بدون شک مهم‌ترین مسئله‌ای که پیش از خرید تلفن‌های همراه در ایران وجود دارد، بحث رجیستر کردن این گونه از کالاها است. در این میان، رجیستر آیفون 11 پرو و پاسخ به این سؤال که آیا آیفون 11 پرو در شبکه ایران رجیستر می‌شود از جمله نکاتی است که ذهن بسیاری از کاربران را به خود مشغول کرده است.

به طور کل باید گفت که سامانه گمرکی در حال حاضر (98.06.24) اطلاعات مربوط به این تلفن‌های هوشمند جدید اپل را اضافه نکرده است که البته این امر کاملاً منطقی است. آیفون 11 پرو هنوز به بازار جهانی نیامده است و تنها قرار است از جمعه هفته جاری آماده ارائه در برخی از کشورهای جهان شود.

در این میان، آیفون 11 پرو از هفته بعد احتمالاً آماده فروش در بازار ایران می‌شود و کاربران می‌توانند این تلفن هوشمند را خریداری و از آن‌ها استفاده کنند. بر این اساس پیش بینی می‌شود که از هفته آینده امکان رجیستر شدن آیفون 11 پرو در سامانه گمرکی فراهم شود و خریداران با پرداخت هزینه مربوط به آن اقدام به دریافت کد رجیستری این محصولات کنند.

در این میان، نحوه رجیستر کردن آیفون 11 پرو در ایران در ابتدا به صورت مسافری امکان پذیر است و تنها افرادی که در طول یک ماه گذشته اقدام به خرید این محصول از خارج از کشور کرده‌اند اجازه رجیستر کردن آیفون 11 پرو را خواهند داشت. این افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه گمرکی و پرداخت هزینه یاد شده کد رجیستری را دریافت کرده و پس از وارد شدن به وب سایت سامانه همتا اقدام به رجیستر کردن گوشی به نام خود کنند.

گفتنی است که بر اساس قانون رجیستری هر فرد با یک پاسپورت تنها امکان رجیستر کردن یک تلفن هوشمند را در هر سال دارد. علاوه بر این، کاربران می‌توانند دستگاه رجیستر شده خود را به افراد دیگر انتقال مالکیت دهند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420