لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

آپدیت جدید Swift Playgrounds با قابلیت‌های جدید منتشر شد

آپدیت جدید Swift Playgrounds با قابلیت‌های جدید منتشر شد

شرکت اپل از روز گذشته آپدیت جدید اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی Swift Playgrounds را منتشر کرده است. مهم‌ترین قابلیت‌های ارائه شده در این آپدیت شامل بهبود سرعت کارکرد نرم افزار و ارائه قابلیت ‘What’s Next’ می‌شود.

نسخه 2.1 اپلیکیشن آموزش برنامه نویسی Swift Playgrounds با پشتیبانی از قابلیت What’s Next’ ارائه شده است که نرم افزار از طریق آن می‌تواند مراحل بعدی انجام پروژه توسعه یک اپلیکیشن را به کاربر نشان دهد. این قابلیت باعث میشود تا کاربر روند توسعه یک نرم افزار را به طور کامل درک کند. علاوه بر قابلیت فوق، سرعت دانلود موارد مختلف از طریق این نرم افزار افزایش بیشتری پیدا کرده است.

Swift Playgrounds یک نرم افزار آموزشی است که به صورت اختصاصی برای آیپدها ارائه شده است. هدف اصلی این اپلیکیشن آموزش زبان برنامه نویسی سوئیفت به کودکان بوده است. اما با افزایش محبوبیتSwift Playgrounds در میان بزرگ سالان، اپل تصمیم گرفت تا از آن برای آموزش برنامه نویسی به ‌تمامی کاربران در رده بندی سنی مختلف استفاده کند.

اپل تصمیم دارد تا با ارائه پیشنهادهای ویژه و اپلیکیشن‌های مختلف، روند آموزش زبان برنامه نویسی سوئیفت را گسترش دهد. سوئیفت یک زبان برنامه نویسی متن باز برای سیستم عامل‌های اپل است که به صورت اختصاصی توسطشرکت اپل توسعه پیدا می‌کند.

شرکت اپل قصد دارد تا با گسترش این زبان در میان برنامه نویسان، آن را به عنوان زبان برنامه نویسی پیش‌فرض برای سیستم عامل‌های مک او اس و آی او اس عرضه کند. مهم‌ترین خصوصیت این زبان برنامه نویسی در یادگیری آسان و سازگاری کامل با دستگاه‌های تولید شده توسط اپل خلاصه می‌شود.

گفتنی است، Swift Playgrounds برای آیپدهای مجهز به پردازنده‌های 64 بیتی به همراه آی او اس 10 به بعد قابل پشتیبانی است و کاربران این دستگاه‌ها می‌توانند با دانلود و نصب آن روی تبلت خود، مقدمات اولیه برای یادگیری زبان برنامه نویسی سوئیفت را دریافت کنند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420