لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

ظاهر کنترل پلی استیشن 5 فاش شد

ظاهر کنترل پلی استیشن 5 فاش شد

 شایعات مربوط به عرضه و فروش پلی استیشن 5 در حال اوج گرفتن است و حالا تصویری از ظاهر احتمالی کنترل پلی استیشن 5 در پتنت های منتشر شده از طرف شرکت سونی فاش شده است.

شرکت سونی تصمیم دارد تا در تعطیلات آغازی سال 2020 میلادی یعنی حدود دو ماه دیگر فرایند معرفی و عرضه پلی استیشن 4 را آغاز کند و حالا مشخص شده است که شرکت سونی پتنت جدیدی را برای ظاهر کنترل این کنسول به ثبت رسانده است.

در این پتنت که به تازگی منتشر شده است می‌توان دید که کنترل پلی استیشن 5 شباهت بسیار زیادی به دوال شاک 4 دارد و سونی تغییرات زیادی در این کنترلر اعمال نکرده است. این پتنت که در سازمان ثبت اختراع ژاپن به ثبت رسیده است نشان دهنده آن است که برخی از بخش‌های کنترل پلی استیشن 5 تغییراتی قابل توجه نسبت نسل قبلی کنترلر پلی استیشن داشته است.

در بخش پایینی این کنترل یک حاشیه اضافه تعبیه شده و سونی ظاهر بومرنگی شکل که در پلی استیشن 3 دیده شده بود را برای بار دیگر مورد استفاده قرار داده است.

سونی احتمالاً تغییراتی را در طراحی دکمه‌های L1 و L2 و همچنین R1 و R2 تعبیه کرده است که در این تصاویر نمی‌توان تغییرات قابل توجهی از آن‌ها را دید. از آنجایی که زاویه این تصاویر روی دکمه‌های کنترلی پشتی متمرکز نیست نمی‌توان تغییراتی که سونی در 4 دکمه کمک اعمال کرده را دید با این حال منابع رسمی شرکت سونیتغییر طراحی ظاهری این محصولات را تائید کرده‌اند.

سونی تصمیم دارد تا در ماه‌های ابتدای سال 2020 میلادی فرایند معرفی، فروش و عرضه پلی استیشن 5 را آغاز کند و آن را به بازار جهانی عرضه کند. 

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5420