لطفا جهت استفاده از اپلیکیشن دستگاه خود را بچرخانید!

اپل مپس مجهز به قابلیت Street View می‌شود

اپل مپس مجهز به قابلیت Street View می‌شود

 شرکت اپل تصمیم دارد تا رقابتی جدید را با اپلیکیشن نقشه گوگل شروع کند و طی آن قابلیت Street View یا نمایش 360 درجه تصاویر از خیابان‌ها را به اپل مپس بیاورد.

در همین راستا، اپل به تازگی اتومبیل‌هایی ویژه را در نظر گرفته است تا داده‌های مورد نیاز برای ارائه قابلیت Street View را از 41 ایالت در آمریکا و 10 کشور دیگر را جمع آوری کند. اپل در فاز اول ارائه قابلیت Street View تصمیم دارد تا داده‌های مورد نیاز در کشورهای انگلستان، کرواسی، فرانسه، ایرلند، ایتالیا، پرتغال، اسلوانی، اسپانیا و سوئد را در کنار آمریکا جمع آوری کند.

اپل خبر شروع این پروژه را در وب سایت رسمی خود منتشر کرده است. در ادامه گزارش مبنی بر ارائه قابلیت یاد شده، اپل اعلام کرده که به دلیل مسائل مربوط به حریم خصوصی، صورت افراد و شماره اتومبیل‌هایی که به‌صورت اتفاقی در تصاویر خیابان‌ها ثبت می‌شود را تار می‌کند تا دسترسی عمومی به این اطلاعات میسر نباشد.

خبر در مورد شروع پروژه جمع آوری اطلاعات برای ارائه قابلیت Street View در اپل مپس در حالی از طریق منابع رسمی اپل منتشر شده است که Mark Gurman، از خبرگزاری بلومبرگ، در سال 2015 اعلام کرده بود که اپل تصمیم دارد تا قابلیت پشتیبانی از تصاویر 360 درجه خیابان‌ها را به اپل مپس بیاورد.

در آن زمان، Gurman اعلام کرده بود که اپل تصمیمی برای ارائه رابط کلاسیک Street View که گوگل از آن استفاده می‌کند، ندارد. در عین حال کوپرتینویی‌ها تصمیم دارند تا از رابطی جدید و مدرن برای ارائه قابلیت‌های مشابه استفاده کنند.

گوگل از سال 2007 قابلیت نمایش تصاویر خیابان‌ها را به گوگل مپس آورد. همین مسئله باعث شده تا بسیاری از کاربران دستگاه‌های اپل از این اپلیکیشن برای دیدن خیابان‌های شهرها و کشورهای مختلف استفاده کنند. همین مسئله باعث شده تا اپل در راستای بهبود اکوسیستم اختصاصی خود از قابلیت مشابه در اپل مپس رونمایی کند.

اپل اِن آی سی،

کپی‌رایت © 2024 اپل اِن آی سی. تمامی حقوق مادی و معنوی محفوظ میباشد.

خطا در اتصال به سرور، شما در حالت آفلاین هستید!

نسخه جدید اپلیکیشن منتشر شده است!

بروزرسانی
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • جهت نصب اپلیکیشن پس از کلیک بر روی کلید زیر، در پنجره باز شده در سمت راست نوار آدرس مرورگر خود بر روی گزینه Install کلیک نمایید.

لغو و بازگشت
راهنمای نصب اپلیکیشن
اپلیکیشن مولتینا اِستور

با نصب وب اپلیکیشن فروشگاه، میتوانید از امکانات ویژه اپلیکیشن نظیر مشاهده حالت آفلاین و ... استفاده نمایید.

  • در نوار پایین مرورگر دکمه Share را لمس نمایید.

  • سپس در منو باز شده، در قسمت پایین، گزینه Add To Home Screen را انتخاب نمایید.

  • و در صفحه باز شده در قسمت بالا سمت راست، با لمس گزینه Add اپلیکیشن را نصب نمایید.

لغو و بازگشت

Notice: ob_end_flush(): Failed to send buffer of zlib output compression (0) in /home/magapplenic/public_html/wp-includes/functions.php on line 5373